Treningstights for gravide

Spennendegreier

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Er det noen som har kjøpt treningstights for gravide og har noe å anbefale? Jeg skal ikke trene så mye, men innser jeg trenger en tights til tur fra nå og gjennom sommeren. Blir ikke noe mindre med det første og nå passer ingen av tightsene og treningsbuksene mine. Har sånne digge bomullsgravidtights til hjemmebruk, men trenger noe som føles litt mer buksete, som ikke er gjennomsiktig og fortsatt digg (og ikke for dyrt).

Har noen feks testet denne fra HM?
https://www2.hm.com/no_no/productpage.1001372001.html

Jeg har en fra HM, usikker om det er akkurat den den, men er veldig fornøyd med min :)

Er det noen som har kjøpt treningstights for gravide og har noe å anbefale? Jeg skal ikke trene så mye, men innser jeg trenger en tights til tur fra nå og gjennom sommeren. Blir ikke noe mindre med det første og nå passer ingen av tightsene og treningsbuksene mine. Har sånne digge bomullsgravidtights til hjemmebruk, men trenger noe som føles litt mer buksete, som ikke er gjennomsiktig og fortsatt digg (og ikke for dyrt).

Har en fra hm på meg as we speek! Veldig fornøyd :)

Jeg har to-tre stk av den tightsen og har egentlig vært ganske fornøyd. Skulle ønske den hadde noen detaljer på rumpa som ga et lite «løft» (som disse kjente og dyre merkene gjerne har), og for min del så begrenser sømmene på sidene litt hva jeg føler jeg kan ha over. Men den er absolutt komfortabel og har en grei pris! :)

Jeg har både fra h&m, Lindex, reebook og rohnisch. De fra h&m og Lindex siger voldsomt. De egner seg godt til sofaen men ikke til å gå tur og iallefall ikke intensiv trening. Reebok sin henger best på. Rohnisch sin henger også på men må heises litt med jevne mellomrom…

Har ikke prøvd fra h&m, men har den fra BARA over her.

Ikke gjennomsiktig, siger ikke og er behagelig å ha på. Eneste er at den er litt løs akkurat i festet til det som går over magen, men jeg bretter den alltid ned. Det kommer jo an på størrelse og formen på magen. Skal sies at jeg ikke trener så veldig mye da..

Dyr ja, men kjøpte på tilbud. Bruker egentlig S men kjøpte M, S hadde nok blitt for lite/stramt.

Veldig fornøyd med min fra HM, men har ikke prøvd gravidtreningstights der. Jeg har den vanlige med lomme på siden, den passer enda siden den er høy på livet :)

Det er store forskjeller i stofftypene på de på HM, noen er veldig tynne, mens den jeg har er tykkere og ikke gjennomsiktig, litt hold uten å være kompresjon. Bruker min til styrketrening.

Tusen takk for svar alle sammen :) Tenker at jeg prøver meg på billig fra HM, også holder jeg utkikk etter tilbud på de litt dyrere som dere tipser om over :)

Back
Topp