Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert! Bra tips, takk. Digg med tights, orker ikke noe som strammer.«I can I will» har kommet med gravidtights... ellers brukte jeg stor stormbergtights og stor rönisch-tights sist graviditet. Foreløpig har jeg bare gått opp en størrelse i tights, til de jeg egentlig hadde krympa ut av igjen
Ja, det er akkurat det! Kipt med sånne bomkjøp.Jeg kjøpte et par billige, husker dessverre ikke merket for tanken nå var å advare mot de Den ene var grønn, slangeskinnsmønstret.. alt for slapp i fasong og tynn i stoffet, men for så vidt grei og dasse rundt i hjemme Det var et mammamerke, ikke et vanlig klesmerke.
Yess! Så reebok har en gravidmodell, googla den, jeg har den vanlige utgaven av denne. Fantastisk Kjøpte den da jeg startet treninga etter sist graviditet, super med det høye livet.Reebok lux gravidtights, veldig god og ikke gjennomsiktig. Kjøpte min på zalando og har bodd i den i en uke nå!
Kjøper du den i dagligvaren? Var ikke klar over at de hadde tights.Ikke gravidtights, men foreløpig bor jeg i yoga-tightsen fra Pierre Robert. Har høyt liv, er passe myk og strammer ikke. (Bruker den til all trening, ikke bare yoga, så synes den sitter godt)
Gode tips, har lest om den Casall tightsen, det beste er jo når en bare kan dra alt over magen, få litt støtte uten at noe strammer skal sjekke ut den fra Aim’n også, takk!Jeg har en fra Aim’n som jeg elsker. Overhodet ikke gjennomsiktig og normal i størrelsen. Har også en seamless fra Casall som jeg så flere gravide anbefalte. Dener god å gå med, men dessverre gjennomsiktig og ikke lang nok over magen. Tenker at jeg burde ha bestilt den i en eller to større størrelser enn normalt.
Kjøper du den i dagligvaren? Var ikke klar over at de hadde tights.
Å, så bra - venter på den i postenFikk denne i posten i dag. Reebok Lux 2.0 maternity tights. Har testa den nå, elsk! sitter godt uten å stramme, god støtte.
Ikkje dum! Korleis er den i beinlengde? Sjeldan eg Finn lange nok.Fikk denne i posten i dag. Reebok Lux 2.0 maternity tights. Har testa den nå, elsk! sitter godt uten å stramme, god støtte.
Jeg er 172 cm dette er str s. Samme str som jeg har i «vanlige» reebok tightser. Veldig myk og tykkt stoff. Blir super etter graviditeten også tror jeg.Ikkje dum! Korleis er den i beinlengde? Sjeldan eg Finn lange nok.