Treningstights for gravide.

Ell1

Blir kjent med forumet
Noen som har gode tights å anbefale? Sist graviditet hadde jeg en fra Run and relax i bambus, den var god men en veldig støvsamler. Viktig med høyt liv og god passform. Forslag mottas med takk!
 
«I can I will» har kommet med gravidtights... ellers brukte jeg stor stormbergtights og stor rönisch-tights sist graviditet. Foreløpig har jeg bare gått opp en størrelse i tights, til de jeg egentlig hadde krympa ut av igjen ;)
 
Hei! Har faktisk den liggende, men i så stor str at den ikke passer ennå, men den er super, ja. Skulle gjerne hatt en som funker til lett trening/ yoga og sofaen.
«I can I will» har kommet med gravidtights... ellers brukte jeg stor stormbergtights og stor rönisch-tights sist graviditet. Foreløpig har jeg bare gått opp en størrelse i tights, til de jeg egentlig hadde krympa ut av igjen ;)
Supert! Bra tips, takk. Digg med tights, orker ikke noe som strammer.
 
Jeg kjøpte et par billige, husker dessverre ikke merket for tanken nå var å advare mot de :shifty: Den ene var grønn, slangeskinnsmønstret.. alt for slapp i fasong og tynn i stoffet, men for så vidt grei og dasse rundt i hjemme :) Det var et mammamerke, ikke et vanlig klesmerke.
 
Jeg kjøpte et par billige, husker dessverre ikke merket for tanken nå var å advare mot de :shifty: Den ene var grønn, slangeskinnsmønstret.. alt for slapp i fasong og tynn i stoffet, men for så vidt grei og dasse rundt i hjemme :) Det var et mammamerke, ikke et vanlig klesmerke.
Ja, det er akkurat det! Kipt med sånne bomkjøp.
 
Reebok lux gravidtights, veldig god og ikke gjennomsiktig. Kjøpte min på zalando og har bodd i den i en uke nå!
 
Jeg har en fra Aim’n som jeg elsker. Overhodet ikke gjennomsiktig og normal i størrelsen. Har også en seamless fra Casall som jeg så flere gravide anbefalte. Dener god å gå med, men dessverre gjennomsiktig og ikke lang nok over magen. Tenker at jeg burde ha bestilt den i en eller to større størrelser enn normalt.
 
Ikke gravidtights, men foreløpig bor jeg i yoga-tightsen fra Pierre Robert. Har høyt liv, er passe myk og strammer ikke. (Bruker den til all trening, ikke bare yoga, så synes den sitter godt)
 
Reebok lux gravidtights, veldig god og ikke gjennomsiktig. Kjøpte min på zalando og har bodd i den i en uke nå!
Yess! Så reebok har en gravidmodell, googla den, jeg har den vanlige utgaven av denne. Fantastisk Kjøpte den da jeg startet treninga etter sist graviditet, super med det høye livet.
 
Ikke gravidtights, men foreløpig bor jeg i yoga-tightsen fra Pierre Robert. Har høyt liv, er passe myk og strammer ikke. (Bruker den til all trening, ikke bare yoga, så synes den sitter godt)
Kjøper du den i dagligvaren? Var ikke klar over at de hadde tights.
 
Jeg har en fra Aim’n som jeg elsker. Overhodet ikke gjennomsiktig og normal i størrelsen. Har også en seamless fra Casall som jeg så flere gravide anbefalte. Dener god å gå med, men dessverre gjennomsiktig og ikke lang nok over magen. Tenker at jeg burde ha bestilt den i en eller to større størrelser enn normalt.
Gode tips, har lest om den Casall tightsen, det beste er jo når en bare kan dra alt over magen, få litt støtte uten at noe strammer skal sjekke ut den fra Aim’n også, takk!
 
Kjøper du den i dagligvaren? Var ikke klar over at de hadde tights.

Har bestilt den på nettet, ikke sett den i butikk. Synes den er veldig bra, spesielt til å ikke koste så mye. Har brukt mine masse de siste årene, passformen holder seg bra.
 
Fikk denne i posten i dag. Reebok Lux 2.0 maternity tights. Har testa den nå, elsk! sitter godt uten å stramme, god støtte.
 
Jeg har sett på den... samtidig så fungerte Stormberg sine vanlige med høyt liv fint ut sist graviditet, og jeg var svær på slutten sist...
Foreløpig trener jeg i de vanlige treningstightsene mine, men har funnet frem de større som jeg hadde krympa ut av. Tenker jeg skal slite de ut denne graviditeten ;)
 
Back
Topp