Treningstartere og resultater

Jeg kunne se resultater etter 7-8 dager med 30 day shred, men det er jo veldig intensiv trening da. Vet ikke med vekta, for jeg har ikke vekt. Har ikke målt meg heller, men kan jo se at jeg har gått ned en del cm [:)]

Sjelden jeg har fått så mye motivasjon som når jeg trener dette, nettopp fordi man ser resultat så fort, og fordi det kun er snakk om en halvtimes trening [:)]

Veier meg heller ikke, men fikk tidenes motivasjons-kick her om dagen, da jeg fikk igjen knappen på 3 av mine gamle bukser [:D][:D][:D] Den ene regner jeg med at jeg kan bruke om få uker altså, den er bittelitt for trang enda (mens sambo mente den satt som et skudd... hehe... mannfolk....) De to andre har jeg ikke vært i nærheten av å få på engang.

ORIGINAL: Snekka

Sjelden jeg har fått så mye motivasjon som når jeg trener dette, nettopp fordi man ser resultat så fort, og fordi det kun er snakk om en halvtimes trening [:)]

Veier meg heller ikke, men fikk tidenes motivasjons-kick her om dagen, da jeg fikk igjen knappen på 3 av mine gamle bukser [:D][:D][:D] Den ene regner jeg med at jeg kan bruke om få uker altså, den er bittelitt for trang enda (mens sambo mente den satt som et skudd... hehe... mannfolk....) De to andre har jeg ikke vært i nærheten av å få på engang.

Enig i den ja [:D] Dessuten er Jillian ganske motiverende med alt maset sitt om at man blir shredded på no time om man trener hardt den lille halvtimen hver dag [:D]
Men om man har trøbbel med bekkenet er det ikke sikkert det er den beste treninga. Må jo se an formen litt.

Jeg fikk meg en skikkelig kick-start når jeg begynte med 30 day shred, så nå liker jeg faktisk å trene og har lyst til å trene hver dag. Kan ikke gjøre det nå lenger, for nå trener jeg mye lengre treningsprogrammer (type 1 time om dagen), og da trenger kroppen en hviledag mellom hver trening. Hvertfall sånn som jeg har forstått det [:)]

Jeg startet for 3 dager siden på 30 dayshreed og merker stor forskjell allerede på styrke og kondis. Merker ikke noe på vekt enda, og cm har jeg ikke målt, men har tatt bilde så får se etterhvert om det viser forskjell. Håper at jeg klarer å holde ut i 30 dager, så tenker jeg at jeg vil ha litt mer variert trening.

Back
Topp