Treningstøy

babyliten

Forelsket i forumet
Her sitter jeg, utålmodig som få og gleder meg skikkelig til å få Mini på utsiden så jeg kan starte å trene igjen. Er virkelig noe med det når jeg har gått i snart ett år uten å få trene.
Vet jo at jeg ikke kan trene crossfit med det første, så det blir bare trilleturer og eventuelt toppturer med bæresele. Derfor lurer jeg på om noen vet av skikkelig behagelige treningstightser, og hvordan de eventuelt er i størrelse? :happy::happy:

Jeg har både noen fra Nike og fra HM. Altså, treningstights da. Syns de er gode og gleder meg til å gå lange turer i de.

Har bare én jeg, og det er H&M. Men den synes jeg er så god at jeg nesten aldri ville ta den av! Har et par venninner som er personlige trenere, og selv de er veldig glad i treningstøyet fra H&M (og jeg trenger kanskje ikke nevne at de har MYE av det dyre man får tak i). De anbefalte like gjerne H&M, da de ikke selv merket noen stor forskjell :p Stoler på de som har trening som fulltidsjobb.

Har fra h&m og noen rimelige fra xxl, de fra xxl på døgnet rundt nå :D husker ikke merket i farta men kan finne ut når jeg kommer hjem.

Takk for svar :happy: Eneste tightsene jeg har er fra 2XU og ICIW. Disse er alt for trange nå ettersom de er XS og S, så må ha noen som er behagelige den første tiden og fram til jeg har fått bort de berømte "love handels´ene" jeg har fått under svangerskapet :hilarious:

Har bare én jeg, og det er H&M. Men den synes jeg er så god at jeg nesten aldri ville ta den av! Har et par venninner som er personlige trenere, og selv de er veldig glad i treningstøyet fra H&M (og jeg trenger kanskje ikke nevne at de har MYE av det dyre man får tak i). De anbefalte like gjerne H&M, da de ikke selv merket noen stor forskjell :p Stoler på de som har trening som fulltidsjobb.

Takk for tips!
Har selv 2xu tightser, men med 25kg opp i svangerskapet så regner jeg ikke med å passe i de med det første. Da kan jeg heller kjøpe meg noen i fra hm som passer etterpå :)

Du er ikke alene om og glede deg til og trene igjen :-) er vant til og jogge en time i strekk vær dag og trene tung styrke ,og dette er savnet :) var ganske godt trent før jeg ble gravid. Og ser fram til og komme meg i god form igjen :-) lagt på meg 13kg og er 36+4

Jeg har brukt 2xu sin prenatal tights hele svangerskapet (Jeg trener fortsatt crossfit i den ;-) Hvilken box holder du til på? Hilsen CF-nerd), og tenker at jeg vil prøve postnatal tightsen etter fødselen! Prenatal tightsen er i alle fall verdt hver eneste krone, selv om den er det dyreste klesplagget jeg har kjøpt i hele mitt liv, med unntak av brudekjolen ;-)

Back
Topp