Treningstøy

SpentSeptembermamma

Spentseptembermamma
Septemberlykke 2015
Jeg synes det er deilig å få svettet litt nå selvom magen begynner å bli større :) noen som har erfaring med tanke på hvordan Treningstøy som er behagelig og hvor man evt får kjøpt dette? Tightsene mine begynner å bli litt for stramme over magen :)

Dette lurer jeg også på... til og med de slappeste treningstightsene mine strammer over magen nå :P

Jeg vet at Stormberg har noen!! Har ikke prøvd dem, men tenkte å kjøpe meg en bukse der! Men tror at man må bestille fra nett..

Tror den buksa fra stormberg er den eneste gravid buksa som selges fra Norge. Jeg har søkt og hørt mange steder. Må bestille meg en sånn jeg også. Av alle trening tights jeg har gra før er det kun en som passer og den synger på siste verset. ..:-)

Jeg har denne yogabuksen fra H&M, det er det aller aller mest behagelige plagget jeg eier nå :) God plass til voksende mage i den brede borden på toppen :) Ser de har noen yogatights med lignende bord også, hvis man ønsker noe strammere, men vet ikke hvordan de er da :)

Jeg har stormberg sin bukse ☺️ Bruker medium i treningsthigtser men måtte ha cs i denna ☺️ Så den er stooor i str ☺️

Jeg har tights fra frank shorter og den er en av mine yndlingsplagg når jeg bretter den litt ned og godt under kula.. Blir brukt til hverdag og avslapning, lite trening for tiden! Haha. Finnes ikke mer behagelig bukse! :-D

Bruker Rönisch sin +serie - ene buksa der skal egentlig brettes ned, men jeg drar den opp så jeg har den oppunder puppa.. laughing7

Hmm, ser ikke ut som de har den inne lenger :(

Da fikk jeg treningstightsen i posten, og kunne med fordel bestilt en størrelse mindre, men det går helt fint! :) skal bli så deilig å trene med noe som er behagelig for meg og magen :)

Da fikk jeg treningstightsen i posten, og kunne med fordel bestilt en størrelse mindre, men det går helt fint! :) skal bli så deilig å trene med noe som er behagelig for meg og magen :)

Så bra du er fornøyd. Skal bestille meg en i medium i kveld jeg da. Ingen treningsbukser spm passer lenger, selv ikke de som er høye i livet :-)

Back
Topp