Jeg synes det er deilig å få svettet litt nå selvom magen begynner å bli større noen som har erfaring med tanke på hvordan Treningstøy som er behagelig og hvor man evt får kjøpt dette? Tightsene mine begynner å bli litt for stramme over magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok du samme str. som du pleier å gå i, eller større/mindre? Lurer på hvordan de er..Takk da har jeg bestilt meg Stormberg tights+t-skjorte - så får vi se om det passer
Du får si ifra om det var riktig størrelseJeg tok samme strl som jeg pleier (M), men vet jo ikke hvordan den er ennå! Får teste når den kommer i postkassa
Det skal jeg gjøre!Du får si ifra om det var riktig størrelse
Da fikk jeg treningstightsen i posten, og kunne med fordel bestilt en størrelse mindre, men det går helt fint! skal bli så deilig å trene med noe som er behagelig for meg og magen
Det var utrolig deilig å trene i, så den anbefales veldig gled degSå bra du er fornøyd. Skal bestille meg en i medium i kveld jeg da. Ingen treningsbukser spm passer lenger, selv ikke de som er høye i livet