Treningssenter?

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
God morgen damer :)

Her er det tilbud på å melde seg inn i et treningssenter i dag, og jeg vurderer det. Grunnen til at jeg tar det opp her er for å høre om dere andre har noen erfaringer med treningssenter i svangerskapet? Er det noen vits?

Har virkelig lyst til bli i litt bedre form, og vedlikeholde utover svangerskapet :)

Jeg har vært støttemedlem for sats 2 ganger i tilsammen 2 år, dette var utenom svangerskap, men jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde fulført :P

Du kan fint trene på treningssenter i graviditeten. Man skal vel bare ikke pushe seg alt for hardt.
Om du kjenner at du kommer til å reise på treningssenteret jevnlig ville jeg ha meldt meg inn. Her i byen syns jeg ikke de har godt nok tilbud i forhold til hva jeg kunne tenke meg å gjøre, så vet at om jeg melder meg inn blir jeg nok fort støttemedlem ;)

Min søster trente til hun var rundt 6 mnd. på vei, men da ble det for tungt for bekkenet hennes med den treningen hun likte best. Hun ble frarådet av legen sin å bruke ellipsemaskinen mener jeg å huske.
Ellers trener jeg selv, det går veldig fint når ikke kvalmen er til stede;) Eneste jeg merker er at kondisjonen er mye dårligere enn den vanligvis er, og da er den dårlig, hehe.
Man må vel bare kjenne på sin egen kropp hva man føler går greitt og ikke!

Hvor jeg bor har de også timer for gravide og for nybakte mødre ilag med baby :)

Jeg har vært støttemedlem for sats 2 ganger i tilsammen 2 år, dette var utenom svangerskap, men jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde fulført :P
Signerer. Bare at jeg har sponset 3T :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du kan fint trene så lenge formen tillater det :) og blir du dårlig så kan de fryse abonnementet.

Jeg bestilte boka "Trening for kule mager" og den kom i posten i går. Har tenkt å bruke den til det fulle....så langt det er mulig da.

Back
Topp