Treningssenter og baby

Mininummer2

Betatt av forumet
Har lyst til å trene på dagtid, men da må jeg ha med baby på treningssenteret! Er det greit eller ikke greit?

Noen som gjør det? Erfaringer? Tips?
Har aldri sett noen hatt med baby på treningssenteret før så vet ikke om det er innafor (spesiellt i "disse tider")

Har lyst til å trene på dagtid, men da må jeg ha med baby på treningssenteret! Er det greit eller ikke greit?

Noen som gjør det? Erfaringer? Tips?
Har aldri sett noen hatt med baby på treningssenteret før så vet ikke om det er innafor (spesiellt i "disse tider")

Har hatt henne med siden hun var bare et par uker og det fungerer kjempefint her. Liten by da og går uansett på formiddagen når det er lite folk. Jeg går en liten tur først sånn at hun sover skikkelig, også står hun bare i gangen og sover der. Løper på mølla og trener styrke rett på siden der, så hører om hun våkner :happy:

Skulle ønske det var lov her xD men ikke lov å ta med baby på mitt senter... Samt alt er stengt nå... Heldigvis brukt svigers som barnevakt 1-2 timer når jeg trener! Ellers har mannen hennes og jeg tar det som min egentid :)

Her er alt stengt :(

Stengt her også. Men om det åpner skal jeg få innvilget to treningstimer i uka der mannen passer lillegull imens. Har aldri sett at noen har tatt med baby der jeg trener, desverre.

Her er det ikke lov å ha med baby. På Sats har de egne tider der de tilbyr barnepass for de som betaler for dette i sitt abonnement. Barna får ikke være med inn på selvd treningsstudioet. Ville heller avtalt med mannen at han passer baby eller gått tur ute.

Back
Topp