Treningsrom farge

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvilken farge ville du hatt på et Treningsrom? Skal lage Treningsrom og ønsker en vegg med en frisk farge og resten nøytral.

Tenker kanskje oransje eller turkis, men usikker.

Vårt er decoblue med hvit kontrastvegg. Er kombinert treningsrom og kjellerstue.
Kunne jeg velge hvilken som helst farge, ville jeg valgt rød og hvit. Minner om friidrettsbane, og gir meg en ekstra boost

Vårt er decoblue med hvit kontrastvegg. Er kombinert treningsrom og kjellerstue.
Kunne jeg velge hvilken som helst farge, ville jeg valgt rød og hvit. Minner om friidrettsbane, og gir meg en ekstra boost

Ser den. Rød tror jeg blir litt for hardt for meg, derfor tenker jeg kanskje oransje. Litt mer dempet.
Jeg kommer kun til å trene taekwondo teknikker tenker jeg, og vil da ha der litt roligere, men samboer kommer til å bruke vekter o.l.
Så oransje ser jeg for meg da er en fin mellomting.

Hvilken farge ville du hatt på et Treningsrom? Skal lage Treningsrom og ønsker en vegg med en frisk farge og resten nøytral.

Tenker kanskje oransje eller turkis, men usikker.
Selv trener jeg bare i stua og er mest opptatt av å få dratt igjen gardinene slik at ikke naboen ser meg :hilarious: Umiddelbart tenkte jeg det hadde vært fint med oransje på en vegg, men litt varm gul kan kanskje også være fint?

Selv trener jeg bare i stua og er mest opptatt av å få dratt igjen gardinene slik at ikke naboen ser meg :hilarious: Umiddelbart tenkte jeg det hadde vært fint med oransje på en vegg, men litt varm gul kan kanskje også være fint?
Hehe. Ser den. Ingen naboer som kan se gjennom vinduene her, så trenger ikke tenke på det heldigvis.
Er veldig dårlig på egentrening, så håper det kan hjelpe med et fristende Treningsrom :D

Back
Topp