treningsresultater...

Soul

Forumet er livet
kom igjen da jenter, oppdater treningstråden [:)] er så gøy å følge med! [:)][:)]

Jeg skal starte så fort jeg får dvd`n min [:)] Suuuper spent [:D]

hehe. har lasta ned cd'n i hvert fall da[8D] mangler bare å sette i gang.. 

ORIGINAL: smurfix

hehe. har lasta ned cd'n i hvert fall da[8D] mangler bare å sette i gang.. 

hehe, ja er derfor jeg minner dere på! hihi!
jeg starta med 30 day shred i går og har gansperre idag, men skal snart i gang med dag 2, tror bare det er lurt å spise frokost først [:)] *svimmel*

Jeg skal starte,jeg skal,skal,skal,skal,skal......
Men,gubben drar til Sveits søndag,og blir borte en uke,såååå jeg må bare ta det hipp som happ [&:]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Men,gubben drar til Sveits søndag,og blir borte en uke,såååå jeg må bare ta det hipp som happ [&:]

sveits [:)] hva skal han i sveits? stå på ski? [:)]

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: Nøtteknekkern

sveits [:)] hva skal han i sveits? stå på ski? [:)]

Jobb,jobb å atter [8D]

her har jeg ikke startet enda[&:] må vel bare hive meg i det.. [&o][X(] kanskje mandag er en fin dag[:)]

Jeg ble så drittlei hele 30 days at jeg tok meg en Siesta..[8D][8D]
Men, har børstet støvet av SATS kortet mitt da, løp 40 minutter på tredemøllen hin dagen, stolt![:D][:D]
Så jeg oppdaterer med veiging og mål på lørdag, det er veigedagen min..[:)]

Jeg kan jo oppdatere med at jeg har svømt 3000 meter denne uka (1500 meter per økt, dvs 60 lengder i bassenget), og trener min vanlige trening tirsdager og torsdager...
Er godt i gang med å komme i form igjen, hvertfal[:)]

Trener 3 dager i uken + turer her.. å i dag fikk jeg 30 day.. gleder meg til å prøve den.. skal måle nå og om 30 dager..

Trenger noen til å sprake meg i bak, så jeg kommer i gang! prøve 2 dager så ble det ikke mere siden mini er så urolig på kveldene for tiden, men må vell prøve mere når han roer seg litt ned [:)]

Back
Topp