Treningsnedtur

Så bra! Jeg jogger litt, og går litt! Men har masse kynnere, så må liksom ta det litt med ro..

Heldige dere! Jeg hadde min siste joggetur uke 33+1. Da fikk jeg joggeforbud av legen :/ Men går mye turer, bruker ellipsemaskin, svømmer og trener styrke. Det funker greit det og, i hvert fall mye bedre enn ingen trening!

Heldige dere! Jeg hadde min siste joggetur uke 33+1. Da fikk jeg joggeforbud av legen :/ Men går mye turer, bruker ellipsemaskin, svømmer og trener styrke. Det funker greit det og, i hvert fall mye bedre enn ingen trening!

Det er jo absolutt VELDIG mye bedre enn ingenting!! Og hvis du får en noenlunde normal fødsel er det jo ikke såååå himla lenge til du kan finne frem joggeskoene igjen heller :-)

Det er jo absolutt VELDIG mye bedre enn ingenting!! Og hvis du får en noenlunde normal fødsel er det jo ikke såååå himla lenge til du kan finne frem joggeskoene igjen heller :)

Nei, sant det :) Det hadde vært utrolig kjipt å måtte legge treningen helt på hylla nå frem til fødsel! Da ville jo mye av det gode grunnlaget jeg har lagt for å ha styrke og utholdenhet til fødsel og barseltida vært borte :/

Har faktisk ønsket meg mye joggesko i fødegave av pappa'n, for de jeg har brukt i svangerskapet har virkelig fått kjørt seg! :P

Back
Topp