Treningsmotivasjon:):)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Vi er vel fleire som trenger å bli klare til bikini sesongen?:) her kan vi prate om trening, oppmuntre kvarandre, inspirere, støtte og komme med tips og råd :)

Det er også lov til å spy ut frustrasjon om dårlig framgang, liten motivasjon eller stive muskler!:D så lenge det er innafor temaet : trening :):)

Se her ja :)
Formen er elendig og jeg trenger helt klart litt toning av muskelmassen :p

Skal i gang med treningsprogram fra i morgen. Jeg skal løpe halvmaraton i september
;)

Vi er vel fleire som trenger å bli klare til bikini sesongen?:) her kan vi prate om trening, oppmuntre kvarandre, inspirere, støtte og komme med tips og råd :)

Det er også lov til å spy ut frustrasjon om dårlig framgang, liten motivasjon eller stive muskler!:D så lenge det er innafor temaet : trening :):)

Ja, denne trenger vi! Vet om to damer som skulle vært på da 15 eller deromkring, men som kom seg til dag 4... ;) Men! I morgen er det ny uke og nye muligheter ;)

Samme her! ;) Godt for samvittigheten :D

Kjenner at det er ikke en bitteliten plass i hjernen eller kroppen som kunne ha lyst til å bevege seg mer enn høyst nødvendig i dag..

Men, jeg tar det som en treningsøkt å pakke noen kasser, stable dem og prøve å få på plass mer av mitt.

Bodil: Flytting er trening, det :P Altså, eg blir svett av vanlig husarbeid, så då må no flytting løyse nokon svetteperler også!:P

Flytting er god styrketrening iallefall. ;)

Litt personlig men.. Jeg har gangsperre etter å ha bedrevet litt monkey-business i trappa i går :p Haha
Mer enn det skal ikke til her! Han gjør jo nesten all jobben, liksom..

Han har hatt lyst å prøve siden vi flytta inn.. :p

Ha ha ha. Blir oppfinnsomme rett før han skal reise ut. ;)

Tenkte det var snilt å sende han ut med gode minner :p Haha

Nå stikker jeg snart i noen timer! Kommer tilbake etter hvert ;)

Hehe, joda flytting er trening, er helt utkjørt nå etter å først ha hjulpet ei venninne med å flytte inn til kjæresten, og nå er det en liten pust i bakken før vi skal stable bilen til eksmannen full så han får avgårde minst et lass.

Hehe, joda flytting er trening, er helt utkjørt nå etter å først ha hjulpet ei venninne med å flytte inn til kjæresten, og nå er det en liten pust i bakken før vi skal stable bilen til eksmannen full så han får avgårde minst et lass.
Eg og min kjære flytta og vaska med iløpet av 4 dager, var ferdig den 1. Februar, 22. Februar var terminen min. Fortell han xen at han får jobbe fortare!!:P

Eg er nysgjerrig på om det er noko spesielt med trappa di forresten :p

Nei, men han syntes vel det var litt spennende :p Og så er han ganske mye høyere enn meg, så det er praktisk med trappetrinn da :D Haha

Back
Topp