Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jeg ikke hatt La Roche Posay sine kremer, så hadde jeg ikke kunnet gå ut av huset... Sliter med ekstreeeemt tørr hud som er nuppete/kvisete på haken og rundt munnen. Jeg bruker Effaclar Duo på kveld, den tryller bokstavelig talt bort kvisene selv om den er mild, også bruker jeg fuktighetskremen for veldig tørr hud om morningen. Skulle ønske jeg hadde hatt før-og-etter-bilder å vise, for forskjellen er helt enorm etter bare en uke!Hei! Jeg lurer på hva dere andre bruker når dere trener?? Nå er det kun fotball shortsen til samboeren som er passe, og det er litt kjedelig.
Og er det flere som sliter med kviser? Noen tips/råd til dette?
Epoch mud mask er magiskJeg dro på xxl, og kjøpte to trenings tights, en i large og en i xlarge. Så har jeg kjøpt en trenings bh i xlarge, for jeg har enorme daier. Ellers kjøpte jeg to trenings topper i large. satser på at det holder ut svangerskapet.
De trenings thigths'ene ser jo ikke svær ut i det hele tatt. de er tettsittende, men de er ikke stram på magen, og jeg kan dra de godt oppover![]()
Kviser var jeg veldig plaget med før, prøvde ALT mellom himmel og jord. Men nå har jeg ikke så mye faktisk, og det er jeg fornøyd med. Det som funket på meg var nuskin sine epoch produkter, som mud mask og polisher såpenEller så sminket jeg det vekk med este laouder sin dubble wair brunkrem.
Håper det ordner seg for deg å at du finner en løsning. det er viktig å føle seg fin i denne tiden mener nå vertfall jeg!![]()