treningsenter?

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Er det bare jeg som syns dørstokkmila er lang inn til treningsenter? jeg har så lyst til å starte å trene igjen, men har flytta til en ny kommune med nytt senter.. og der er det vist masse folk, hele tiden..
hjemmetrening blir det ikke no av, for det er jeg for lat til:smiley-angry007

Nope!
Jeg har veldig lyst, men med en halvtime kjøring så tar det fort for mye tid.
De har gratis treningssenter i kommunen her, men der er det alltid så mye folk.
Å så kjeeedlig å gå dit å trene alene :p

Nope!
Jeg har veldig lyst, men med en halvtime kjøring så tar det fort for mye tid.
De har gratis treningssenter i kommunen her, men der er det alltid så mye folk.
Å så kjeeedlig å gå dit å trene alene :p

ja det er kjedelig å trene alene!! samtidig, så har jeg bare late venner *fniis* støttekontakt ønskes :P

Her mangler treningsmotivasjonen helt om dagen,bah!!!
Og det til tross for at jeg har en aktiv mann som trener nesten hver dag og har alt jeg trenger av treningsutstyr hjemme. Men neida,trives best på sofaen:P

Har du hørt om livegym.no? Genialt! Treningssenter på nett. Koster 50,- i mnd. og man har tilgang til mange treningstimer. Jeg trener hjemme nå som jeg er gravid og ikke kan gå på steptimer.. :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Er det bare jeg som syns dørstokkmila er lang inn til treningsenter? jeg har så lyst til å starte å trene igjen, men har flytta til en ny kommune med nytt senter.. og der er det vist masse folk, hele tiden..
hjemmetrening blir det ikke no av, for det er jeg for lat til:smiley-angry007

Har det slik jeg også ! Er også flyttet, til en ny by da. Har ingen peiling på sentrene her, tørr ikke gå alene og kjenner ikke så mange godt nok til at jeg vil trene med dem enda ;/ Veien nedover er også skummel når det er mørkt, så kjenner jeg tenker "det er lettere å dra når det blir lyst, for da kan jeg gå når som helst", men så tenker jeg også at da blir det jo mildere og sommer og mulighet for utetrening.... :p

Har det slik jeg også ! Er også flyttet, til en ny by da. Har ingen peiling på sentrene her, tørr ikke gå alene og kjenner ikke så mange godt nok til at jeg vil trene med dem enda ;/ Veien nedover er også skummel når det er mørkt, så kjenner jeg tenker "det er lettere å dra når det blir lyst, for da kan jeg gå når som helst", men så tenker jeg også at da blir det jo mildere og sommer og mulighet for utetrening.... :p
Hvilken by da? Det verste er jo å komme igang. Nå syns jeg det begynner å bli ett must i hverdagen. Men jeg går mest på zumba da, elsker å danse. Går helt aleine, men føler alle er så innkluderene. Flott treningsmiljø. :-) men det kan jo være noe med at bergensere er i overkant pratsom da. Hehe.

Hvilken by da? Det verste er jo å komme igang. Nå syns jeg det begynner å bli ett must i hverdagen. Men jeg går mest på zumba da, elsker å danse. Går helt aleine, men føler alle er så innkluderene. Flott treningsmiljø. :) men det kan jo være noe med at bergensere er i overkant pratsom da. Hehe.

Hehe, jeg har angst, så er litt ekstra vanskelig av den grunn ;p Bergensere kan vel være litt mer pratsom enn mange andre ja ;p Jeg bor i Bodø nå, og vi her oppi er vel litt mer stille og veldig direkte.. litt skummelt :p

hahaha! er akuratt som meg :P

Nei egentlig ikke..er godt i gang og gleder meg til å trene.. Men jeg er nesten alltid alene og det er ikke gøy det heller...blir litt ensomt :p (er ikke ansatte der heller)

Ja det var kjempe vanskelig å komme I gang og hadde nok ikke gjort det om ikke ei venninne var sammen med meg. Men av div årsaker har det blitt lite trening med hu, så da trener jeg alene og foretrekker da å trene mens det er minst mulig folk der. Hater å ha folk rundt meg når jeg skal trene. Var der litt over 9 i dag og mens jeg holdt på kom det masse folk så i morra blir det nok kl 8 tenker jeg haha

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja, det er helt håpløst! Jeg var skikkelig flink for noen år siden, jeg hadde liksom fått det inn som vane og trente 3-4 ganger i uka.
Men da bodde jeg i Oslo og det var ikke lang vei til flere Elixia-sentere. Var godt utvalg av timer, kunne gå hjem, spise middag og så titte på timeplanen og bare velge en time som passet. Og de hadde timer helt fram til kl 21.
Nå bor jeg i en mindre by, og Elixia ligger kronglete til.
De har Spenst også, det ligger litt mer praktisk til så jeg vurderer å melde meg inn der etter ungen er født. Det aller enkleste er å sykle dit, men det er jo ikke aktuelt med en liten baby:) Så da må jeg ta bussen, og da kreves det plutselig litt mer planlegging. Og planlegging er ofte hinderet for meg, liker å ta ting på sparket.

Å trene hjemme er uaktuelt, timer er det eneste som får meg til å trene ordentlig. Jeg må ha en person som forteller meg at jeg skal ta i litt til, hvis ikke jukser jeg og gir opp. Er også lettere å presse seg når alle de andre rundt deg gjør det.

Jeg har veldig lyst til å komme igang, men sliter veldig med den døratokkmila, vi sloss hardt, og den vinner hver gang :( blæ

Jeg trente mye på senter før, men så flyttet vi en halvtime unna, og da ble jeg støttemedlem. Jeg har meldt meg ut, men dersom jeg får meg jobb i nærheten av et senter tenker på å melde meg inn igjen, så jeg kan trene før eller etter arbeid.

Hjemmetrening er flott, jeg gjør mye av det nå, men liker å kunne trene på senter også.

Back
Topp