Treningsdagbok

Onskebarn

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Oktobergull 2022
Jeg har stor interesse for turgåing spesiellt, og syns det er morro å dele med andre hvor mye vi beveger oss eller er i aktivitet:happy:
Tenker at om det er interesse for dette hos flere, så kan vi jo publisere her inne enten hvor lang tur vi har gått, om vi har hatt en annen form for treningsøkt eller vært fysisk aktiv :D
Kanskje det motiverer slik at vi får lyst til å trene og holde oss i form gjennom svangerskapet sålenge formen tillater det:happy:
Det er ikke noe krav til lange eller tunge treningsøkter, all trim er god trim!:happy093

Selv har jeg gått en tur på 4km med hunden vår ikveld :joyful:

Ja, det er kjempebra! Jeg trenger litt drahjelp. Jeg har knapt beveget meg de to siste dagene pga hjemmekontor+sykt barn, men jeg jogget 6,5 km på tirsdag. Så det får bli mitt bidrag foreløpig :happy: hvis jeg skriver her at jeg skal jogge i morgen også så må jeg jo faktisk gjennomføre det :D

Jeg er veldig glad i å trene styrke, zumba og dansing. I dag har jeg danset i 40 minutter :happy:Liker å holde meg på rundt 3-4 treningsøkter i uken der jeg varierer litt hva jeg gjør :) veldig glad i å gå fjellturer også men helst i fint vær så det blir nok litt mer utover våren. Ellers blir det nok noen langrensturer i vinterferie og påskeferie så lenge formen er grei ❤️

Jeg trener styrke 3 ganger i uka og jogger en dag i uka ca 5 km + jeg driver med hest og rir 4-5 dager i uka. Kult med treningsdagbok, får se hvor lenge jeg klarer og holde meg i gang med de daglige gjøremålene.

Jeg pleier å trene 2-3 ganger i uka, men nå blir det nok en pause før kvalmen er over. Da blir det turgåing noen dager i uka :) blir godt å endelig bevege seg litt ut når våren kommer :D

4 km gåtur idag også med hunden i regn og slapsevær:) Kroppen hangler enda etter forkjølelsen tidligere i uka:rolleyes:

Med bekkenløsning forverret allerede tror jeg ikke jeg blir den mest aktive i denne tråden :P

Denne har gått i glemmeboka hos meg :laughing002

Søndag gikk jeg 2,5km sammen med ungene og 4 km med hunden senere :)

Onsdag gikk jeg 6,5km med hunden på speilglatte veier :wideyed:

Idag har jeg svømmt 1000m i svømmehallen:D
Dette er en aktivitet jeg aldri gjør, men så gøy å så tungt:hilarious:

Jeg er veldig glad i å trene styrke, zumba og dansing. I dag har jeg danset i 40 minutter :happy:Liker å holde meg på rundt 3-4 treningsøkter i uken der jeg varierer litt hva jeg gjør :) veldig glad i å gå fjellturer også men helst i fint vær så det blir nok litt mer utover våren. Ellers blir det nok noen langrensturer i vinterferie og påskeferie så lenge formen er grei ❤️
Jeg synes også zumba er en veldig gøy treningsform, men har bare gjort det et par ganger, gjør du dette hjemme? Eventuelt hvor ser du danser/program?❤️

Heisann, jeg gjør det litt hjemme og litt på treningssenter alt etter om jeg kan når de har timer på treningssenteret :) Når jeg trener hjemme bruker jeg Zumba på Nintendo Switch. Men hvis du ikke har Switch så finnes det mye på YouTube av programmer ;)

Jeg og er veldig glad i å trene. Har fått gode rutiner på å trene styrke hjemme fra covid kom. Også går jeg mye tur. Helst daglig, utenom når det øser det. Og merker godt på kroppen de dagene jeg ikke kommer meg ut. Så i dag ble det en liten tur på 6km. Men i morgen tenker jeg en litt lengre tur med litt stigning om været tillater det.

Null trening i dag med været som høljer ned og mye magevondt. Men litt aking i bakken med barna ble det. Så litt fysisk aktiv får jo man vert likevel med en 2 og 3 åring.

Back
Topp