Treningsdagbok uke 15.

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
VJa, da er det både å hive seg med.. Treningsdagbok for alle desemberjentene.. :)

MANDAG: PT. time styrke underkroppv
TIRSDAG: Fri.
ONSDAG: Løp tredemølle 20 min. Styrke overkropp.
TORSDAG: fri
FREDAG: Joggetur 40 min.
LØRDAG:joggetur 40 min. .
SØNDAG: trilletur kjapp gange 70 min
 
Last edited:
Du er sprek! Imponert :D
 
Jeg må også få trent litt :(

Skal gå tur i morgen og tar intervaller på tredemøllen på søndag, tenker jeg.
 
Jeg må også få trent litt :(

Skal gå tur i morgen og tar intervaller på tredemøllen på søndag, tenker jeg.
Ja, bli med :) håper jeg klarer å holde aktiviteten igang så lenge som mulig :)
 
VJa, da er det både å hive seg med.. Treningsdagbok for alle desemberjentene.. :)

MANDAG: PT. time styrke underkropp
TIRSDAG: Fri.
ONSDAG: Løp tredemølle 20 min. Styrke overkropp.
TORSDAG: fri
FREDAG: Joggetur 40 min.
LØRDAG:joggetur 40 min. .
SØNDAG:
Hurra!! Jeg er akkurat inne i en utrolig god steam.. Så blir jeg gravid (ønsket og planlagt!!) men timing er litt off.. Håper på å skjule det så lenge som mulig så må hvertfall ikke glippe på trening!! Vi trenger ny uke da:) eller limer man inn her? Jeg har tekniske utfordringer:p
 
Hurra!! Jeg er akkurat inne i en utrolig god steam.. Så blir jeg gravid (ønsket og planlagt!!) men timing er litt off.. Håper på å skjule det så lenge som mulig så må hvertfall ikke glippe på trening!! Vi trenger ny uke da:) eller limer man inn her? Jeg har tekniske utfordringer:p
Jeg også er inne I en veldig god steam ja, med trening 4-5 ganger I uken så har tenkt å fortsette som før så langt det lar seg gjøre :) hva tenker du med ny uke? Bare skriv din egen trening uke I tråden her så lager vi ny tråd imorgen for neste uke:)
 
Jeg også er inne I en veldig god steam ja, med trening 4-5 ganger I uken så har tenkt å fortsette som før så langt det lar seg gjøre :) hva tenker du med ny uke? Bare skriv din egen trening uke I tråden her så lager vi ny tråd imorgen for neste uke:)
Da er jeg med.. Det er for gjennomførte og ikke planlagte treninger! :D i dag blir det ingenting dessverre, men neste uke!! Veldig koselig at vi kom i samme terminforum, håper jeg blir!!
 
Henger meg med jeg også:
Mandag: Sykkel intervall
Onsdag: 30 min. rask tur, 15 min svømming
Lørdag: 30 min. rask tur
Søndag: Får se hva vi får til...
 
Da er jeg med.. Det er for gjennomførte og ikke planlagte treninger! :D i dag blir det ingenting dessverre, men neste uke!! Veldig koselig at vi kom i samme terminforum, håper jeg blir!!
Jada, det er gjennomførte økter:) ja håper jeg også blir her på forumet :) er jo enda tidlig :) veldig kjekt at du kom etter inn her:)
 
Jada, det er gjennomførte økter:) ja håper jeg også blir her på forumet :) er jo enda tidlig :) veldig kjekt at du kom etter inn her:)
Da ble min uke:
Mandag: cross fit
Søndag: ellipse 45 min

Hadde aldri giddet i dag uten denne motivasjonen!
 
Dagens trening: Løpe/jogge etter to 3åringer etter middag ;) De drar gjerne i hver sin retning opp og ned gata her, eller rundt huset og over ekrene:wacky:
 
Da ble min uke:
Mandag: cross fit
Søndag: ellipse 45 min

Hadde aldri giddet i dag uten denne motivasjonen!
Det er jo nettopp det som er poenget :) motivere og bli inspirert. . Jeg er enda så tidlig I graviditeten at jeg ikke føler meg noe annerledes, men det kommer tidsnok regner jeg med. Så nyter å kunne trene som før..
 
Jeg henger meg på! Etter en utrolig travel uke med for lite trening ble denne uken:

Mandag: Trening, mølle+styrke
Torsdag: Hiking, 5km
Søndag: Tur i skogen og på svabergene med hunden, 6km
 
Back
Topp