Treningsarmbånd?

Mannen har fitbit charge hr. D ønsker jeg og meg. Har også hørt at polar et eller annet skal være bra.

Venter på applewatch hvis jeg klarer å spare så mye penger da...

Det lurer jeg også på? ;)

Jeg har kjøpt meg Fitbit charge. Veldig fornøyd med den. Den hjelper meg virkelig til å være mer aktiv. Og både appen og nettsiden er lette og forstå seg på. Samtidig lurer jeg på om alt stemmer, jeg synes at den krever temmelig mange kalorier forbrent, og jeg skjønner meg ikke helt på søvnloggen. Men armbåndet er greit å ha på og lett å bruke. Synes også det var veldig gøy her en dag, for da begynte armbåndet å vibrere som fy. Da hadde jeg gått 10 000 steg, og da var det full fest ^^ Fikk faktisk følelse av mestring da.:-)

Polar loop? Jeg har lest om den, virker som Fitbit er bedre :-)

Mannen er veldig fornøyd med fitbit charge hr. Hr står for heart rate. D eneste som er dumt er at skritta ikke blir registrert dersom han triller vogna eller bærer ungen med den hånda..

Kikka litt på fitbit ifjor husker jeg, men klarte aldri å bestemme meg... Polar er jo og bra.. Skritt-teller på begge, ja?

Jeg og mannen har polar loop. Han bruker sin hver dag, men jeg har gått over til klokke og pulsbelte i stedet. Eneste grunnen er at det var for stort rundt håndleddet på meg, og jeg irriterte meg over det når jeg trente.

Polar Loop. Passer til mitt bruk enn så lenge. Oppgraderer Til en bedre som også kan måle puls når jeg har kommet bedre i gang, tenkte jeg:-)

Mannen er veldig fornøyd med fitbit charge hr. Hr står for heart rate. D eneste som er dumt er at skritta ikke blir registrert dersom han triller vogna eller bærer ungen med den hånda..
Nei, det har jeg jammen ikke tenkt på! :o har vurdert å kjøpe meg treningsarmbånd, men ikke kommet så langt. Hva gjør man da? Fester den rundt ankelen? :p

Nei, det har jeg jammen ikke tenkt på! :o har vurdert å kjøpe meg treningsarmbånd, men ikke kommet så langt. Hva gjør man da? Fester den rundt ankelen? :p

Bruker bare den ene hånda når du triller/bærer tipper jeg.

Litt kjipt om den ikke teller alt, ja :o mister litt av poenget da..

Har vivosmart. Mistenker at den teller noen skritt når jeg strikker :p

Ikke at jeg har problem med det, annet enn når jeg hår på langrenn, men man kan ha den i lomma om man gjør aktiviteter der armen er i ro.

Back
Topp