Treningsarmbånd/aktivitetsarmbånd

Marigullhøna

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Noen her som har prøvd det og er fornøyd?

Pga kvalme blir det litt lite bevegelse for tiden, men sist jeg var hjemme i permisjon var jeg kjempemye ute og gikk og syns det er litt gøy å se hvor mye man er i aktivitet (litt ekstra motiverende)... Brukte endomondo på telefonen, men glemmer alltid å skru den av etter turen og kommer på det tre dager senere fordi telefonen sluker strøm, så da sier den jo ikke så mye ;)

Noen som har erfaring med treningsarmbånd/aktivitetsarmbånd og kan anbefale noen merker?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jo, det er et av de jeg har kikket på :) er han fornøyd? Har hørt at det ikke er så bra app, og skulle selv ønske det var klokke på armbåndet, ellers har jeg lest en del bra om det... :)

Tror det :) Han var i alle fall det når han brukte den :P Han har ikke brukt den siden før sommer :P

Jeg var ikke fornøyd for du får ikke nøyaktige resultater på aktivitet og forbrenning. Den bare gjetter på hva du har i puls og hva slags aktivitet du driver med. Raka og holdt på ute en hel dag og svetten sila. Brukte da pulsbelte kobla mot endomondo i tillegg til armbåndet for å sjekke. i følge armbåndet hadde jeg nesten ikke vært aktiv i det hele tatt og forbrent 1800 kalorier, mens endo mente jeg hadde forbrent nærmere 3000.... Sovinga klarte den heller ikke registrere, vanlig søvnapp på tlf funka bedre. armbåndet registrerte ikke at jeg var våken og var på do, men appen hadde registrert våkentid.... Kommer ikke til å bruke sånn armbånd før de faktisk funker og ikke bare gjetter

Jeg bruker fitbit flex, jeg er fornøyd!

06.01.2015 <3

Jeg bruker bare pulsklokke :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Jeg bruker bare pulsklokke :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Har også brukt det, men gikk så mye tur i permisjonen med førstemann og gidder ikke styre med pulsbelte hele tiden. Gikk til helsestasjon, kafebesøk og trilleturer (tror jeg fant ut at jeg grovt regnet hadde gått 400 km i permisjonen min ca :) ), så vil ha noe som registrerer all aktivitet :) en blanding av skritteller og pulsklokke på en måte :)

Back
Topp