trenings tråden

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Tenkte kanskje det kunne være greit å ha en tråd som kan motivere til å holde oss i fysisk aktivitet??, :) hvor vi skriver hva vi har tenkt å trene i dag, eller når vi har vært på trening. JEG synes ihvertfall det er motiverende å se andre i samme situasjon som gjør det de kan. Om det er 30 min gange, 1 tine styrke eller en luftetur med hunden, alt teller så lenge du føler det teller :D er dere med??
 
Gikk en liten fjelltur i går, gjer så fantastisk godt! ☺️
Berre synd mannjen e vanskelig å få med på slikt!
 
Er på treningssenteret selv nå. Tar en rolig økt på elipse maskinen. Jobb senere og blir en del skritt der også :)
 
Jeg skal på jobb, og der går jeg mellom 15.000 og 20.000 skritt på steingulv. Det blir dagens trening [emoji85] Har frihelg, så tror jeg skal prøve å komme meg til treningssenteret igjen da [emoji16]
 
Går til og fra jobb om dagen, og får inn en styrkeøkt i uka nå. Det er alt kroppen og kvalmen har tillatt meg. Savner hopp og sprett og maxpuls, men trøster meg med at 2.trimester forhåpentligvis byr på litt mer treningsmuligheter[emoji4]
 
I dag blir det intervaller på tredemølle :D 6*1000 m, etterfulgt av litt styrke :)
 
I dag blir det intervaller på tredemølle :D 6*1000 m, etterfulgt av litt styrke :)
jeg er såååå misunnelig på de som klarer løpe mens de er gravid!!! prøvde sist , men bekkenet skriker stopp.. Så da blir d elipse i stedefor jogging.
 
jeg er såååå misunnelig på de som klarer løpe mens de er gravid!!! prøvde sist , men bekkenet skriker stopp.. Så da blir d elipse i stedefor jogging.

Nå er det jo tidlig ennå, men håper det går greit fremover også :D Ellipse er jo en grei erstatning, selv om jeg må innrømme at jeg syns det er ganske kjedelig:wacky: Da blir det nok spinning for min del :)
 
Går trilleturer hver dag, men håper formen bedrer seg så jeg kan løpe litt på mølla før magen kommer :)
 
Da har jeg vært på trening. Ble 10 min elipsen, 5 min roing. Litt styrke på rumpe/lår og 10 min gange på tredemøllen. Merker jeg ikke orker samme intensiteten. Og må drikke heeeele tiden :p
 
Begrenser seg til en tur med hundene hver dag (pga kvalme). Og det i bedagelig tempo, håper på bedre periodero_O
 
Begrenser seg til en tur med hundene hver dag (pga kvalme). Og det i bedagelig tempo, håper på bedre periodero_O
Du vet litt er bedre enn ingenting. OG super viktig å lytte til kroppen. Jeg har vært kvalifisert i alle de 3 andre svangerskapene, så å gå på asfalt var omtrent umulig. Håper jo at styrke treningen jeg har gjort siste årene hjelper denne gangen.
 
Back
Topp