Trenings tights

Eds:)

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg har absolutt ikke behov for treningstights enda, men trener så mye at tanken har allerede slått meg at det må jeg ha:p redd de blir stramme de jeg har fra før. Så nå har jeg funnet fine på lindex og stormberg, så når er jeg klar for å trene med kulen:D
Tips viss flere er på leit etter det!
ImageUploadedByBV Forum1448608561.827144.jpg

Hehe, tviler på at treningslysten kommer tilbake med det første :p har ikke trent siden uke 5-6! Kvalmen har ødelagt helt. Og jeg syns alltid det er sp vanskelig å begynne igjen. Spesielt nå når det er ekstra tungt!

Har ikke trent på lenge selv.. Formen er langt ifra der hvor jeg klarer å gjennomføre en styrkeøkt, men håper det skjer snart...

Tusen takk for tipset :)

Hehe har ikke klart å trene jeg heller, men håper formen kommer seg snart så jeg kan begynne igjen;) greit å være sterk i kroppen når den blir tyngre;)

Sist fikk jeg plass i en av trenigstightsene hele veien så kommer ikke til å kjøpe egne. Men da er det ihvertfall ingen unnskydning :joyful:

Takk for tips! Den fra Lindex så veldig fin ut! :) jeg har ikke trent noe denne gangen i svangerskapet, men håper på å bli litt mer aktiv snart. Sist gang ble tightsene for stramme en gang mellom uke 15 og 18 eller noe, så jeg brukte kun short utover høsten på trening, husker at jeg ikke følte meg helt vel med det (Med hårete legger ;)) haha

Jeg må få kjøpt meg en mammatreningstights! Da jeg var ute å løp i går disset magen så det føltes som om den skulle falle av. Hehe...

Hvordan er den fra lindex i størrelsen tro..? Skulle vel egentlig hatt small, men den er utsolgt.

Takk for tips! Har sett etter slike en stund men har ikke funnet noen plass. Nå er det vell bare til å dra kortet å komme i gang igjen uten noen unnskyldninger hehe :)

Supert!! :) jeg har akkurat meldt meg på et 6 ukers yogakurs for gravide. Utrolig spent på hvordan det blir. Så må handle inn noe behagelig å trene i.

Har så lyst å begynne å trene igjen etter et langt h...... med kvalme. Men nå har bekkenet begynt, har hatt blødninger og det ser ut til å spøke for trening hele svangerskapet. Drømte om å løpe som en gal i natt. Gleder meg til jeg kan det igjen :) med liten baby i vogn <3

Den var jo fin, takk for tips :)

S. Jeg har to vanlige og (som jeg brukte før jeg ble gravid) en m og en s, men den i m er for stor for å få effekt visst nok. Synes ikke denne e så stram, har mye å gå på på magen:)

Back
Topp