trenings-/pulsarmbånd

Håpimagen

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Hei,
Jeg har lenge vært fullstendig motstander av treningsduppeditter og den slags, har tenkt at de er tullete og unødvendig med mindre en er spesielt interessert i trening. Men, nå har jeg begynt å lure på om jeg skal bite i det sure eple og skaffe meg et aktivitetsarmbånd med pulsmåling. Har innsett at jeg er i altfor dårlig form og tenker at muligheten til å følge med på puls og aktivitetsnivå kanskje kunne vært litt inspirerende. I tillegg synest jeg det hadde vært veldig interessant å få litt innblikk i hvor mye/godt jeg egentlig sover. Derfor lurer jeg på: Hva er deres erfaringer med slike armbånd? Funker de? Gir de inspirasjon til å være mer aktiv? Begynte dere å bevege dere mer etter å ha skaffet ett slikt armbånd? Er søvnmålingene noe tess? Kjør debatt!

Har fitbit med pulsmåler og har ukentlig skritteller konkurranse med venner, blir motivert til å gå mer for å slå dem [emoji16]

Jeg har fitbit! Veldig fornøyd og pusher absolutt til å bevege meg mer :) Jeg synes ikke søvn-måleren er super, da jeg tydeligvis har ganske lik puls når jeg sover som når jeg er våken i senga [emoji14]

Jeg har fitbit! Veldig fornøyd og pusher absolutt til å bevege meg mer :) Jeg synes ikke søvn-måleren er super, da jeg tydeligvis har ganske lik puls når jeg sover som når jeg er våken i senga [emoji14]
Min registrerte søvn når jeg satt i tannlegestolen [emoji23]

Jeg har fitbit charge hr og er kjempefornøyd! Måler aktivitet, puls, skritt og søvn. Og veldig enkel app du får alt i :)

Jeg har fitbit charge hr og er fornøyd. Etter jeg fikk den ble jeg desidert flinkere til å bevege meg mer i hverdagen. Det hjalp masse på formen. Nå derimot har jeg hatt de mest stille ukene på lenge, sånn går 1.trimester, håper på å få de litt opp igjen fremover :)

Jeg har polar loop, og er veldig fornøyd. Den måler ikke puls, men man kjøpe pulsbelte utenom. [emoji4]

Back
Topp