Pulsklokke? Fitbit?

Radia11

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva skal man velge? Har ikke eid noe slikt før, men har alltid hatt veldig lyst på en. Noen som har ei klokke å anbefale? Fordeler, ulemper med klokka? :)
 
Likte godt fitbit. Men syns den ble tom for batteri fort og måtte lades ofte. Spesielt om den var kobla til mobilen. Dermed hadde jeg kun bluetoothen på på kvelden når dagen var slutt for p oppdatere.

Kunne ikke sove med den. Reagerte på reima. Så ble veldig rød under

Ellers likte jeg den veldig godt da [emoji14]
 
Veldig fornøyd med min polar M400 :)
 
Jeg er superfornøyd med min fitbit [emoji5] lader 2 ganger i uka, og har på døgnet rundt (ikke når jeg dusjer/bader)
 
Jeg har garmin vivosmart hr, samboer fikk fitbit charge HR 2 av meg til jul. Jeg vil også ha den nå! Synes den er bedre enn min garmin. Han lader ca 1 gang i uka.. Liker ikke appen til Garmin, den er vanskelig å forstå. Synes fitbit sin er lettere.
 
Liker min fitbit charge hr kjempegodt. Har lyst på oppgradering etterhvert.
 
Jeg har Garmin vivoactive hr, lades en gang annenhver uke og funker supert synes jeg. Har temp-alarmen min på den fremfor telefonen da jeg fort skrur av alt på tlf i søvne. Litt misfornøyd med måten den registrerer søvn, jeg må av og til gå inn og justere .
Hadde fitbit charge hr før, den var bedre å ha på over lenger tid men ikke vanntett, og batteriet gikk mye fortere på den.
Synes Garmin er best i bruk, men den er også mer avansert enn fitbit'en jeg hadde. Koster også en tusenlapp mer.
Så mye positivt med begge synes jeg.
Gubben har vivosmart og den funker til hans bruk(Litt mindre enn meg)
 
Back
Topp