Treningen etter fødsel :D

♥Prinsessa vår♥

Andre møte med forumet
Er det noen her inne som elsker å trene? :) Jeg lurere i såfall på når dere begynte trene igjen etter fødsel? Kan nesten ikke vente med å løfte litt vekter igjen men så har jeg lille prinsessa i magen ennå ;) 39+5. Det sies at man bør vente 6 uker med trening etter fødsel men noen som har prøvd seg før de 6 ukene? :) Takk :D
 
Dette er nok veldig individuelt. Men du har jo tydeligvis trent mye før og sikkert i svangerskapet ?? Trur vel jeg ville begynt med litt kondis, for det utrolig hvor mye en fødsel "mørbanker" deg hehe. Vente hvertfall etter de 6 ukene med tunge vekter. Magemusklene er med på de fleste basis styrkeøvelsene ;)

Jeg hadde planlagt KS, og bynte med raske gåturer.... Løp (roooolig) ca to uker etter ks. Men som sagt , dette må du kjenne på selv. Er jo ikke å anbefale for en utrent person.

Litt statiske styrkeøvelser er fint å begynne med, da kjenner du hvor du er, så bygger du bare på etter det :)
 
Er det noen her inne som elsker å trene? :) Jeg lurere i såfall på når dere begynte trene igjen etter fødsel? Kan nesten ikke vente med å løfte litt vekter igjen men så har jeg lille prinsessa i magen ennå ;) 39+5. Det sies at man bør vente 6 uker med trening etter fødsel men noen som har prøvd seg før de 6 ukene? :) Takk :D

Jeg ventet 6 uker, men begynte å gå turer dagen etter vi kom fra sykehuset.. Tenker de 6 første ukene er greie å slappe litt av på, og venne seg til den nye hverdagen :)
 
Back
Topp