Er det noen her inne som elsker å trene? Jeg lurere i såfall på når dere begynte trene igjen etter fødsel? Kan nesten ikke vente med å løfte litt vekter igjen men så har jeg lille prinsessa i magen ennå 39+5. Det sies at man bør vente 6 uker med trening etter fødsel men noen som har prøvd seg før de 6 ukene? Takk
Dette er nok veldig individuelt. Men du har jo tydeligvis trent mye før og sikkert i svangerskapet ?? Trur vel jeg ville begynt med litt kondis, for det utrolig hvor mye en fødsel "mørbanker" deg hehe. Vente hvertfall etter de 6 ukene med tunge vekter. Magemusklene er med på de fleste basis styrkeøvelsene Jeg hadde planlagt KS, og bynte med raske gåturer.... Løp (roooolig) ca to uker etter ks. Men som sagt , dette må du kjenne på selv. Er jo ikke å anbefale for en utrent person. Litt statiske styrkeøvelser er fint å begynne med, da kjenner du hvor du er, så bygger du bare på etter det
Jeg ventet 6 uker, men begynte å gå turer dagen etter vi kom fra sykehuset.. Tenker de 6 første ukene er greie å slappe litt av på, og venne seg til den nye hverdagen