Trening

Thomas toget

Glad i forumet
Jeg løper og sykler ca 3 ganger i uken, og har gjort det en stund. Jeg har jo hørt at trening er sundt også når man er gravid, men jeg har hørt noe om at man ikke skal presse seg selv så mye... noen som vet? Har hørt noe om at pulsen ikke skal gå over en viss prosent av makspuls.

Er det noen treningsøvelser man skal holde seg unna?  Jeg (som en haug av andre jenter her på BV) har jo kjøpt 30 day shred, men sluttet da vi begynte å prøve å lage barn pga av mageøvelsene og hoppingen... men egentlig burde det vel ikke være nødvendig å slutte med den, eller?? 

Derimot har jeg sluttet med rockeringen, og tar den ikke frem før jul [:D]. MEN da skal det rockes til den store gullmedalje!

Jeg har da trent som vanlig når jeg har vært gravid... Nå trener jeg ikke for tiden og slipper å tenke på det! [&:]

Jeg har bestemt meg for at jeg heller skal gå turer i lunsjpausen (30min hver dag) og hvis jeg orker kan jeg gå på treningssentert noen kvelder i uken for å bevege meg litt ekstra. Men jeg skal ikke trene styrke - eller veldig lite i allfall.

ORIGINAL: Soul

Jeg har bestemt meg for at jeg heller skal gå turer i lunsjpausen (30min hver dag) og hvis jeg orker kan jeg gå på treningssentert noen kvelder i uken for å bevege meg litt ekstra. Men jeg skal ikke trene styrke - eller veldig lite i allfall.

soul går du på treningsenter??[:)]

i så fall hvor??[:)]

ORIGINAL: nissemor87

ORIGINAL: Soul

soul går du på treningsenter??[:)]

i så fall hvor??[:)]

ja, jeg går på YES på Raglamyr..... og du?

Back
Topp