Trening

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
Er det noen av dere som trener mye? evt. Styrketrening og lagsport (ballspill)?

Trener en del, syns nesten synd på den lille når jeg peser rundt på banen og gisper etter luft fordi jeg er sliten... Trening skader jo ikke, og har jo hele tiden drevet med det, men lurer på når jeg skal trappe ned..og ikke minst ikke drive med lagidretten mere..med tanke på slag, fall og knall... Enkelte styrkeøvelser skipper jeg, for å spare de tyngste løftene..kan jo gå ned på kg da...

Noe som kan gå galt om man presser seg for mye når man løper feks.Kanskje dumt å drive anaerob trening skjønner jeg jo...... mange rare spørsmål som dukker opp.. hehe alt for den lille.. vet man skal lytte etter kroppen. Glemmer litt at jeg er gravid når jeg trener.. litt "deilig" i grunn;)

Når du er godt trent kan du nok bare trene, men kanskje unngå sport med knall og fall involvert (jeg har sluttet å ri[&o]), og de tyngste løftene.. Etterhvert er det vel ikke så bra med hopp og sprett heller, men er jo sunt for både mor og barn å trene.. Trener ikke så hardt som du, men vil trene litt så lenge jeg klarer[:)] Kan jo ta det litt lettere enn normalt, viktigst å lytte til kroppen tror jeg, den sier nok fra når det er nok[:)]

viktigst å lytte til kroppen tror jeg, den sier nok fra når det er nok..

Trener en del fra før, men har blitt mye mindre i det siste da jeg er så sliten på dagene. har aldri vært flink til å lytte til kroppen min når den siser at den er sliten, men må nesten gjøre det nå. Håper det blir mer trening om trøttheten slipper taket. Må minne meg på når jeg trener og sykler til jobb, at dette er ikke perioden jeg skal bli i BEDRE form, men bare holde kroppen ved like..... lettere sagt enn gjort, godt å presse litt også.

Pleide ikke å trene, men er mye sliten fortiden + energiløs. Tenker etterhvert som energien kommer tilbake skal jeg gå når jeg har fri fra jobb.

Tror nok "fasiten" er å lytte til kroppen ja... og sunn fornuft, (som jeg desverre skyver litt til siden med tanke på lagidretten, men tar jo hensyn da)..

Vet ikke hvorfor, men hadde for meg at det er bra å ri, men er vel bare bra for ryggen det:P.

Kanskje man kommer fortere til normalen om man har beveger litt på seg under graviditeten. Min kjærer elsker å gå turer, så får henge meg på han når jeg blir bollete,hhihi

Back
Topp