Trening

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Vi har pga økonimisk sparing kuttet ut Sats abonemanget vårt, så nå prøver jeg desperat å finne andre måter å trene på. [8D] Vil gjerne holde meg litt i form og ikke la kroppen forfalle under graviditeten.

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Jogge kan jeg desverre ikke gjøre så mye av da jeg har belastningsskade i knærne, men har begynt å gå tur hver/annenhver dag men hjelper egentlig dette??

Også tar jeg noen øvelser etterpå som sit-ups/planken/ og noen beinøvelser.. men føler ikke helt det er nok..

Hva gjør dere som ikke er på studio men prøver å trene litt??

Gå fjellturer! Evt gå raskt i oppoverbakker så du blir skikkelig andpusten.
Kjøp treningsstrikk (199,-) og gjør styrke øvelser hjemme. Tren pushups, situps, planken.
Sykling er jo og en muligher om dere har greie sykkelløyper der du bor.

Har ikke sykkel noen av oss. og ikke har vi råd til det heller[:'(]

Kan du sykle med kneet?[8|]
Jeg trener på helsestudio, men de gangene jeg trener hjemme kan jeg i tillegg til joggingen ta en halvtime pilates(fått DVD i iForm), rockering, situps, armhevinger,knebøy, dips....tja. Kanskje det går an å låne noen trenings DVD`er fra noen?

ORIGINAL: *malela**

Gå fjellturer! Evt gå raskt i oppoverbakker så du blir skikkelig andpusten.
Kjøp treningsstrikk (199,-) og gjør styrke øvelser hjemme. Tren pushups, situps, planken.
Sykling er jo og en muligher om dere har greie sykkelløyper der du bor.

Har hørt at jenter ikke skal ta push-ups for da mister de puppene[:-] og jeg har ikke såååå store fra før av[8|]

Men hvilke øvelser kan man gjøre med en sånn strikk??

ORIGINAL: ~Mirabell~

Kan du sykle med kneet?[8|]
Jeg trener på helsestudio, men de gangene jeg trener hjemme kan jeg i tillegg til joggingen ta en halvtime pilates(fått DVD i iForm), rockering, situps, armhevinger,knebøy, dips....tja. Kanskje det går an å låne noen trenings DVD`er fra noen?

Ja sykling er ikke farlig for det. men har ikke sykkel som sagt

dytt[:)]

Back
Topp