Trening

2gang

Glad i forumet
Skal vi starte opp igjen treningsklubben vår?
I går trilla jeg til og fra butikken 45 min. I kveld skal jeg gå stavgang i ca 1 time.
Hva med dere andre? Trenger dere å komme i form igjen? Her er alt sett på som trening.
Kanskje vi også skal ta med gode tips til hva man kan spise når man går her hjemme. Er jo sulten hele tida, og kan lett dytte i meg alt for mye.
La oss få igjen magene våre, sammen!

Jeg er med...

I forrgårs gikk jeg 45 min med hunden vår i skogen, i går trillet jeg i 45 min i dag gikk jeg 60 min i skogen med hunden vår.. Juhu.. Jeg vil bli i bedre form....

ej he fått ett gåvekort , slik ej fe trene i 3 mnd på trenings studio !! gle mej t å begynde[:D]

jeg gikk 30 min i går..(og spiste altfor mye godis [&:])
er med på å komme i gang selv!!Satser på å begynne å trene på helsestudio snart [:D]

Er det noen som har tenkt å begynne på Grete Roede for ammende?
Trenger virkelig gode lunsj-tips!

Gikk langt i dag nesten 2 timers tur, men så har jeg stappa i meg godis også da... [&:][&:]

Noen som vet når man kan begynne å tren eigjen etter fødsel.. Er klar som et egg til litt fysisk anstrengelse... [8D]

ORIGINAL: schnuppa

Gikk langt i dag nesten 2 timers tur, men så har jeg stappa i meg godis også da... [&:][&:]

Noen som vet når man kan begynne å tren eigjen etter fødsel.. Er klar som et egg til litt fysisk anstrengelse... [8D]

Hadde møte med fysio på føden angående fysisk aktivitet etter fødsel..  Hun sa man kunne begynne med en gang...  Spesielt i fohold til at leddene er svake etter svangerskapet... Starte med å få kontakt med musklaturen og deretter starte med små tak og lette øvelser for rygg, mage osv.. Man kjenner godt når man får nok.. Det var viktig å ikke tenke på at man må ta 20 situps, armhevinger osv, men heller bare føle på seg når det var nok... Veldig individuelt! 

Magemusklene mine har ikke trukket seg ihop ennå, men jeg har begynt med litt sit-ups o.l.  Jeg har jogget noen 100 meter i strekk, gått i terreng og over noen åser.... Greit å gå med hunden [:D]. 

ORIGINAL: Sandrella

oi..[:)] så flink du er Lindiloo..

Flink ja.... Piper i halsen etter det lille jeg gjør... Ingen kondis [:)]...  Har lyst på mindre rompe (igjen) og magen må strammes opp litt... Jeg har jo klart å gå opp i vekt etter fødsel fordi jeg er altfor glad i mat og godis... Men takk for oppmuntring!!!![:D] Det gjør godt...   

Jeg har begynt forsiktig med situps hver dag.
Tar bare 50 nå, men det er ikke noe problem.
Før tok jeg 200 situps hver dag..

Bli med på situps trening.

50 hver dag i en uke, så 75 osv..

ORIGINAL: Monicus

Jeg har begynt forsiktig med situps hver dag.
Tar bare 50 nå, men det er ikke noe problem.
Før tok jeg 200 situps hver dag..

Bli med på situps trening.

50 hver dag i en uke, så 75 osv..

Ok , det vil jeg være med på. Må bare vente til 6 uker er gått...

Gikk lang tur i går og enl iten tur i regnværet i dag.... [;)][;)]

pøk.. det regner for mye i dag.. besøk av mor, ingen situps i dag. Tar det igjen[8D]

Jeg har meldt meg UT av SATS jeg... he he. Fåkke tid likevel. Men skal heller gå lange turer. Ikke i dag da, for det regner sånn. Hm........... Situps er nok en ide, får vel begynne snart. Men må være forsiktig pga keisersnittarr.

Skal begynne å trene på Avancia, har åpnet et digert treningsenter rett borti gata her[:D] 125 kvm bare for barn, med barnepasser. Barn fra 0 - 10 år.

det finnes ingen dårlig vær, bare dårlige klær[;)]invstert i et godt regntøy og gode støvler.synes det er herlig å traske i regnet.da føler man seg virkelig fresh synes jeg.

har fått meg skritteller....de anbefaler minimum 10 000 skritt hver dag og det er bra.ellers har vi kjøpt sånn elastisk sjal å knute rundt og ha minien oppi der så går vi i skogen også hvor man ikke kommer til med vogn......smpen elsker det[:)]

ORIGINAL: eddogcamilla

det finnes ingen dårlig vær, bare dårlige klær[;)]invstert i et godt regntøy og gode støvler.synes det er herlig å traske i regnet.da føler man seg virkelig fresh synes jeg.

har fått meg skritteller....de anbefaler minimum 10 000 skritt hver dag og det er bra.ellers har vi kjøpt sånn elastisk sjal å knute rundt og ha minien oppi der så går vi i skogen også hvor man ikke kommer til med vogn......smpen elsker det[:)]

Elsker å gå i regnet selv.. Hvor fikk du tak i det sjalet??? Vil gå i skogen vi også elsker det og her er det myyye skog...[:D][:D]

Elsker å gå i regnet selv.. Hvor fikk du tak i det sjalet??? Vil gå i skogen vi også elsker det og her er det myyye skog...[:D][:D]

Jeg har kjøpt mine her..
Elsker dem!!!

[link=http://lotusbarn.no/]http://lotusbarn.no/[/link]

ORIGINAL: Monicus

Jeg har kjøpt mine her..
Elsker dem!!!

[link=http://lotusbarn.no/]http://lotusbarn.no/[/link]

Hvilken type har du??? Beg å bli sliten i armen, nakken og skuldra nå... [;)][;)]

Jeg har kjøpt moby wrap, enkel å knyte. Venter på Calmarex deluxe. Utsolgt for øyeblikket, men kommer om 2 uker tror jeg hun sa. Helt fantastisk å bruke. Kian kan titte ut når vi går tur og blir det for mye inntrykk så drar jeg slynga over hodet på han og han sover sååå godt.
Skal kjøpe vevd når kian blir større, jeg er hekta!!

I dag skal jeg bort å betale årsavgiften på Avancia treningssenter for meg og sambo[8D] Nå blir det trening 4 - 5 ganger i uken. Deilig å komme tilbake til gamle rutiner. Skal trene thaiboxing, kick boxing (har drevet med dette tidligere) pilates skal jeg begynne med og dans[:D][:D][:D]

Back
Topp