Trening

Mummitrolle

Gift med forumet
Noen som trener her?

Var i en god steam. Men når jeg fikk positiv test blir jeg litt sånn... Wæææh... Jeg gjør husarbeid, ofc. Å går tur. Men våger ikke å trene mage, jogge eller styrke enda!
Har vært prøvere såååå lenge så vil liksom ikke gjøre noe galt!

Jepp, trener styrke. Prøver å gå litt turer. Hadde også akkurat kommet i en god steam og rutine. Det sies jo at man fint kan gjøre det kroppen er vandt med. Og lytte til kroppen. Ellers så vet jeg ikke hva anbefalingen er når man har prøvd så lenge.

Jepp, trener styrke. Prøver å gå litt turer. Hadde også akkurat kommet i en god steam og rutine. Det sies jo at man fint kan gjøre det kroppen er vandt med. Og lytte til kroppen. Ellers så vet jeg ikke hva anbefalingen er når man har prøvd så lenge.
Nei altså, de sier jo at vi kan styre på som normalt. Å trente jo styrke å ble gravid :hilarious: så begynner nok kanskje litt styrke trening igjen i neste uke!

Nei altså, de sier jo at vi kan styre på som normalt. Å trente jo styrke å ble gravid :hilarious: så begynner nok kanskje litt styrke trening igjen i neste uke!
Ja, de sier jo det. Men ikke rart at du blir litt i tvil når dere har prøvd så lenge.

Jo bedre form vi er i, jo lettere vil jo dette sikkert gå. Handler jo mye om trivsel også :happy: jeg var I mye bedre form i første svangerskap, og det gikk ganske greit, samme med fødselen. Så skal holde på så lenge jeg orker.

Noen som trener her?

Var i en god steam. Men når jeg fikk positiv test blir jeg litt sånn... Wæææh... Jeg gjør husarbeid, ofc. Å går tur. Men våger ikke å trene mage, jogge eller styrke enda!
Har vært prøvere såååå lenge så vil liksom ikke gjøre noe galt!
Har det litt som deg, blir litt usikker når det kommer til trening akkurat nå i starten når alt er litt uvisst. Men trening kan jo være så mangt, og man kan jo tenke mer i retning lavintensivt en periode nå hvis det føles bedre. Har tenkt at gåturer, spinning, lette vekter i styrketrening, pilates/yoga kan være fine aktiviteter nå :)

Jeg trener CrossFit, men jeg har vært så uholdbart kvalm at jeg klarer ikke nå, en økt på to uker snart tror jeg :arghh: men skal i gang igjen bare jeg ikke er så dårlig hele tiden. Har mer enn nok med å komme meg gjennom dagene nå

Jeg trener CrossFit, men jeg har vært så uholdbart kvalm at jeg klarer ikke nå, en økt på to uker snart tror jeg :arghh: men skal i gang igjen bare jeg ikke er så dårlig hele tiden. Har mer enn nok med å komme meg gjennom dagene nå
Jeg trener bare styrke, jogger og går tur. Men her stopper kvalmen meg også. Føles ut som jeg må spy hele tiden, så blir bare sittende. Synes det er veldig kjipt.

Jeg var og i skikkelig god steam m trening da jeg testet positivt. Men jeg fortsetter med ellipse trening hjemme, kjernemuskulatur og egenvekt styrke pluss yoga økter hjemme og med venninner. Føler meg sååå mye bedre da. Så håper å fortsette med det så lenge som mulig. Var skikkelig dårlig og inaktiv i de andre svangerskapene mine så håper jeg kan få til en endring denne gangen

Back
Topp