Trening

Ikke sant.. blir så usikker av at man hører så mye forskjellig om dette:confused005 Er så glad i å trene med høy intensitet, men vil jo helst ikke gjøre noe feil så trener litt roligere nå. Men hvis det viser seg at dette med høye pulssoner ikke stemmer kommer jeg nok til å føle meg litt snytt for mange måneder med bra trening:smiley-ashamed004
Helt enig! Usikker på hvor jeg kan henvende meg for å få et trygt svar. Holder selv en del igjen på trening, for er også glad i høy intensitetstrening. Akkurat nå er alt tungt pga kvalme, men kom meg på trening i dag. Yey

Veldig sant … jeg vet ikke om min fastlege er litt ekstrem, ba meg også vaske all frukt med eddik og ikke spise noen form for ost dersom den ble åpnet for mer enn en uke siden (tom norvegia)

Helt enig! Usikker på hvor jeg kan henvende meg for å få et trygt svar. Holder selv en del igjen på trening, for er også glad i høy intensitetstrening. Akkurat nå er alt tungt pga kvalme, men kom meg på trening i dag. Yey
Du kan spørre på universitetene, kanskje? Alt blir jo bare synsing da man ikke kan gjøre forsøk på mennesker, men mener å huske at idrettsvitenskap på NTNU forsker på kvinner og trening nå.

Jeg føler at kroppen sier fint i fra selv om hva som er innafor. Jeg er vant til å trene hver dag, mest løping, det gjør jeg fortsatt men har ikke sjans i havet til å løpe like fort. Så intensiteten er nedregulert av formen. Angående styrke kjører jeg på vedlikeholdsvekter så lenge det ikke er vondt.

En generell greie er vel å unngå aller høyeste intensitet og ikke gjøre ting som er smertefullt. Vet det pågår studie nå med høyintensitetstrening hos gravide - er jo mulig det er helt trygt, men akkurat nå kjenner jeg at jeg heller er litt føre var :)

Back
Topp