Trening

Trener du?

• Nei, er nærmest sengeliggende

Votes: 2 6,7%
  • Nei, men beveger meg jo litt i hverdagen

Votes: 14 46,7%
  • Går korte turer/gjør lette styrkeøvelser eller lignende

Votes: 7 23,3%
  • Trener jevnlig, men færre/kortere/lettere økter enn før

Votes: 4 13,3%
  • Trener som vanlig

Votes: 3 10,0%
  • Trener mer enn før jeg ble gravid

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    30
Jeg lurer på hvordan det er med trening for dere om dagen?
Synes aktiv 2-åring er som ekstremsport for tiden :laughing002 Med et bekken som spiller på motsatt lag så er det en del smerter man bare må pushe seg igjennom.. Men jeg er mer aktiv dette svangerskapet enn sist, og håper at det virker positivt inn på tiden etter fødsel!

Jeg trener fortsatt håndball og har en fast styrkeøkt i uka :)
Jeg tror at jeg ikke kan stoppe med å trene, fordi jeg er redd for å få vondter her og der..:bag: Har de siste årene vært veldig aktiv, og prøver dermed å leve tilnærmet normalt- selvom jeg er gravid:D

Hverdagsaktivitet, men lite utover det dessverre. Trente styrke 3 ganger i uka frem til jeg fikk treningsforbud i uke 11 pga blødninger. Disse vedvarte til ca uke 17 og da var det vanskelig, og litt skummelt, å komme i gang igjen. Har vel vært på en økt etter det, sliter med å finne tid og ork til det nå - selv om jeg egentlig vil. Går til/fra hjem, barnehage og jobb da, og går en del i jobben. Mer enn det tåler heller ikke bekkenet, da dagene allerede er veldig opp og ned og noen veldig vonde.

Trener én gang i uka med lette styrkeøvelser, også går jeg korte turer på 1,5-2,5 km ca hver dag

Trener med omtrent normal hyppighet, men ganske redusert intensitet. Det begynner å bli tyngre, så blir litt tilpasset tempo, og det er helt greit. Fornøyd med bare å få det til overhodet. Merker at trening gir meg glede og energi, så da fortsetter jeg så lenge jeg føler det går bra. Ellers går jeg også litt turer.

Trener primært fem økter i uken. Har blitt noe tyngre i det siste. Tar en økt om gangen, dagsform og tilpasser. Har mye egenerfaring, samt utdanning. Forventer at totalvolumet vil gå ned nå utover.

Back
Topp