Hvor mye trener du? Hvor mye skulle du ønske du trente? Hvor mye håper du å trene under graviditeten?
Jeg har et ønske om å trene styrke, men gjør det dessverre ikke nå for tida. Har ikke kommet i gang etter siste graviditet, sykdomsperioder, osv osv.
Jeg vil prøve å gå tur hver dag, helst ute med hunden, men har også tredemølle hvis jeg ikke orker/tør gå ut. Når jeg er i andre trimester skal jeg bli med på gravidtrening hos fysioterapeut. Det er små grupper, to ganger i uka, styrketrening og bevegelighet.
Ikke vits i å planlegge noe særlig for første trimester for min del. 
Jeg har et ønske om å trene styrke, men gjør det dessverre ikke nå for tida. Har ikke kommet i gang etter siste graviditet, sykdomsperioder, osv osv.
Jeg vil prøve å gå tur hver dag, helst ute med hunden, men har også tredemølle hvis jeg ikke orker/tør gå ut. Når jeg er i andre trimester skal jeg bli med på gravidtrening hos fysioterapeut. Det er små grupper, to ganger i uka, styrketrening og bevegelighet.

ingen vondter heldigvis! Trener vanligvis 4-6 ganger i uken. Alt fra løping, fjelltur, timer på sats (løping og cross) sist graviditet løp jeg omtrent ingenting pga ømme pupper og følte ikke for det, så spent på hvordan det blir denne gangen!
hoster en del enda, men måtte bare kjenne på at kroppen fungerer igjen, ble en liten styrkeøkt! Deilig etter maaange rolige dager og masse mat og godis