Trening

Gikk opp til Galdhøpiggen fra Juvasshytta i går.. Vært der 3 ganger før uten noe problem, synes turen bare har vært fin.. Men etter 3mnd uten trening ble det min hardeste tur opp ihvertfall :p i dag har jeg ligget rett ut, sov 30min etter frokost, satt på i bil hjem (4t), sov 1t, henta dattera, sov enda 2t.. Nå skal jeg spise litt og prøve holde meg våken noen timer før natta. Det må ha vært en skikkelig hard greie for kroppen nå, når det kjennes såpass.. Men det betyr vel også at jeg må komme igang med treninga igjen! Så når ferien er over, da blir det litt fokus på det igjen :)

Gikk opp til Galdhøpiggen fra Juvasshytta i går.. Vært der 3 ganger før uten noe problem, synes turen bare har vært fin.. Men etter 3mnd uten trening ble det min hardeste tur opp ihvertfall :p i dag har jeg ligget rett ut, sov 30min etter frokost, satt på i bil hjem (4t), sov 1t, henta dattera, sov enda 2t.. Nå skal jeg spise litt og prøve holde meg våken noen timer før natta. Det må ha vært en skikkelig hard greie for kroppen nå, når det kjennes såpass.. Men det betyr vel også at jeg må komme igang med treninga igjen! Så når ferien er over, da blir det litt fokus på det igjen :)
Så flink du er! Jeg er imponert! :) Tør nesten ikke tenke på hvordan jeg hadde vært i dag hvis jeg hadde gått den turen… Jeg prøver å ha i hvert fall en treningsøkt i uka, men kjenner at det suger all energi fra meg. I dag var jeg på treningssenteret. Følte selv jeg var god til å lytte til kroppen underveis, men resten av dagen har blitt helt ødelagt fordi jeg ikke har mer energi. Sovnet på sofaen kl 17 og våknet for ikke lenge siden. Det er så synd. Er veldig glad i trene, og før jeg ble gravid trente jeg minst tre ganger i uka, ofte mer, men nå går det mest i turer med hunden og å i det mindre mosjonere litt hvert dag. Håper energien kommer gradvis tilbake litt nå i andre trimester.

Kom hjem fra ferie i går og klarte komme meg ned på senteret i dag. Løp 10x4 min og trente litt styrke. Så nå er planen å være aktiv hver eneste dag resten av ferien.

Har noen topper jeg vil til bare været snur her på Vestlandet.

Jeg er av den typen som bare blir enda slappere av å gjøre lite, og får masse energi av å trene, så får bare kjøre på nå som trøttheten og kvalmen er litt bedre :happy:

Så flink du er! Jeg er imponert! :) Tør nesten ikke tenke på hvordan jeg hadde vært i dag hvis jeg hadde gått den turen… Jeg prøver å ha i hvert fall en treningsøkt i uka, men kjenner at det suger all energi fra meg. I dag var jeg på treningssenteret. Følte selv jeg var god til å lytte til kroppen underveis, men resten av dagen har blitt helt ødelagt fordi jeg ikke har mer energi. Sovnet på sofaen kl 17 og våknet for ikke lenge siden. Det er så synd. Er veldig glad i trene, og før jeg ble gravid trente jeg minst tre ganger i uka, ofte mer, men nå går det mest i turer med hunden og å i det mindre mosjonere litt hvert dag. Håper energien kommer gradvis tilbake litt nå i andre trimester.
Tusen takk :) Ja det gikk så fint i går egt, selv om det var tyngre enn før.. Men at jeg skulle kjenne det SÅ godt i dag hadde jeg ikke trodd. Håper virkelig det er bedre i morgen, for da går turen ut på ferie igjen..
Må nok ta litt lettere og kortere økter enn den i går når jeg skal starte å trene igjen :P
Er i ca samme greie som deg, vant til å trene og være i god form egt, men så ble jeg gravid og helt knockout på energi ;) håper det går seg til enda litt, men det er mye bedre enn tidligere i svangerskapet.

Denne må dyttes opp igjen.
Hvordan går det med aktivitet?

Innimellom fortsatt så slapp at det bare er noen timer på sofaen som gjelder pga jernmangel, men nå har jeg faktisk vært på senteret og trent tre dager på rad!

Fungerer fortsatt fint og løpe litt, og intervaller på mølla med litt stigning er favoritt her om dagen.
Neste uke begynner mini i barnehagen etter ferie, og jeg har 1.5 uke ferie igjen så da håper jeg på noen fjellturer.

Bor på Vestlandet, og her har det altså vært så dårlig vær i sommer at det er heeeelt krise. Det regner, regner og regner :hungover:

Denne må dyttes opp igjen.
Hvordan går det med aktivitet?

Innimellom fortsatt så slapp at det bare er noen timer på sofaen som gjelder pga jernmangel, men nå har jeg faktisk vært på senteret og trent tre dager på rad!

Fungerer fortsatt fint og løpe litt, og intervaller på mølla med litt stigning er favoritt her om dagen.
Neste uke begynner mini i barnehagen etter ferie, og jeg har 1.5 uke ferie igjen så da håper jeg på noen fjellturer.

Bor på Vestlandet, og her har det altså vært så dårlig vær i sommer at det er heeeelt krise. Det regner, regner og regner :hungover:
Har ett treningsprogram som jeg følger , 3 dager i uken.
Litt løping og styrke :)
Har klart og følge dette, men kjenner at det ikke skal mye til før pulsen er der :hilarious:

Jeg har vært så mye mindre aktiv etter at jeg ble gravid :(
Men jeg prøver å gå minst en tur hver dag i skogen i bikkja, men ikke hver dag det går. Formen er dog mye bedre nå enn tidligere i svangerskapet, så det kommer seg :gen014

Sist jeg hadde en løpetur i sommer klarte jeg ikke gå dagene etter. Så har ikke lov av mannen å familien rundt å fjører det igjen :D men merker det i bekkenet ved bare små turer. Prøver å trene styrke minst 4 dager i uken. Har gått veldig fint nå, men må gjøres om morgenen!

Har gjort yoga hver dag i ferien, med mindre det er jeg som underviser alle klassene samme dag (vi praktiserer ikke sammen med elevene).

Veldig sliten etter oppstart på jobb tirsdag, så da ble det ingenting. Kom meg på tur opp mot 90 min i går, det var herlig. Yoga igjen i dag!

Back
Topp