Trening

bettispagetti

Gift med forumet
Junilykke 2022
Vi er nok flere som trener allerede. Kanskje noen tenker de skal begynne litt? Eller ønsker litt motivasjon?

Tenker det kan være fint å ha en tråd som kan gi motivasjon, råd og tips:happy:

Jeg trener litt variert.. Trener ca 3-4 ganger i uken. Jeg er i stallen en gang i uken og trener ellers på treningssenter. Har absolutt ikke en veldig «fit» kropp, men trener for å ha en sterk kropp som fungerer og for å kunne nyte god mat, sjokolade med mer:p

Jeg trener styrke på treningssenter, og har jogget en del i sommer. Men blir mer turer nå fremover :D

Jeg trener litt styrke og er glad i å jogge :) Håper virkelig jeg klarer å opprettholde det, hadde ikke energien til det forrige gang da jeg jobbet veeldig mye... Har mye apperater hjemme ivertfall, så er enklere å ta seg ei økt her enn å måtte fere på senter om man ikke føler seg så piggxsmile9

Jeg er veldig glad i trening :cheers Jeg meldte meg akkurat ut av Crossfit senter. Nå blir det mer styrketrening og turer med hunden:happy:

Jeg trener gjennomsnittlig vil jeg si. Liker meg bedre i skog og mark enn på treningssenter. Jeg har 2 energibomber av jakthunder så her er det endel mosjon :D
Driver smått med jakt, trener blodspor og tar ofte bakketrening.
Høsten er her og det betyr mange timers trasking i mye myr og skog :joyful:

Liker å løpe, men mer sporadisk. Har ikke turt å løpe, for sist jeg løp mistet jeg. Så sitter langt inne, men vurderer å løpe litt snart. Vil bikke 10 uker først.

Jaaa, trening! Er FT og PT selv og etter en MA kjenner jeg at jeg må virkelig sparke meg selv i gang med trening etter jeg fant ut at jeg er gravid igjen. Skal spille Cageball i kveld, vi får se hvordan det går med ømme bryster og pusten.

Sliter med at jeg fort blir svimmel av kondisjonstrening nå.. å blir pulsen for høy er det rett før alt kommer opp:yuck:

Har vært dårlig med trening på meg lenge, om ein ser vekk i frå å springe etter ungane på 2 og 5 år ;) Sykler rett nok heim frå jobb ganske ofte, men tar meg ikkje spesielt ut på den turen.

Tenkte å begynne med gravidyoga no og evt spe på med styrkeøvelser. Veit frå tidlegare svangerskap at eg har godt utbytte av styrketrening, og liker godt yoga, så har tru på kombinasjonen.

På trening i dag svartnet det under benkpress, så det ble fort droppet:mask: Når jeg trente knebøy ble jeg så andpusten at det var flaut. Det er ikke bare bare å bli gravid tydeligvis :schocked028

Back
Topp