Trening

Er kvalm og trøtt, har lite energi til trening :depressed: Går turer av og til, men det er konstant drittvær ute... Håper å fortsette med yoga og litt styrke når formen blir bedre :) Savner også svømmingen! Da jeg var gravid med datteren min, gikk jeg til svømmehalen flere ganger i uka i tredje trimester, og siste gangen var dagen før fødselen. Det var deilig. Men korona ødelegger igjen :shifty:

Jeg var på trening to dager før fødsel sist, og mener jeg trente nesten helt frem sist.

jeg har hatt veldig fordel av trening i svangerskap så skal fortsette. Har blitt litt mindre den siste måneden pga kvalme og trøtthet. Men håper og tror jeg snart er tilbake i full futt.

Jeg trente frem til dagen før fødsel med første. Med nr. 2 trente jeg også, men slet med småblødninger, så ble mye roligere. Denne gangen har jeg allerede småblødd en del, så har fått beskjed av legen om å kun gå turer osv. (ingen løping eller hard styrketrening.) Jeg elsker å svette skikkelig/en god treningsøkt, så håper blødningene stabiliserer seg etterhvert, så jeg kan få trent litt jevnlig igjen. Jeg har vært i veldig god form rett etter fødselene tidligere og tror mye av grunnen skyldes trening i svangerskapet :happy119

Sist svangerskap hadde vi hund som dro meg ut i en god time+ hver dag. Denne gangen har jeg ingen «grunn» til å gå ute og sliter med å finne motivasjonen så har vært dårlig hittil..

Back
Topp