Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går helt fint å klatre, bare man tar litt hensyn. Hvis du klatrer topptau og har oppmerksom sikrer som passer på at det ikke er mye slakk, så vil du ikke få noe hardt fall/støt. Ledklatring og buldring er nok lurt å unngå. Og så evt skaffe deg kroppssele når det blir ukomfortabelt med vanlig sele. Jeg klatrer selv mye, og holdt på med det nå til uke 8. Eneste grunn til at jeg ikke klatrer nå er fordi alle sentrene i nærheten er stengt Men har planer om å komme i gang igjen så fort de åpner og klatre så lenge det er fysisk muligJeg skulle så gjerne begynt å klatre igjen, men er redd for å få støt mot magen om jeg skulle falle (noe man gjør ganske ofte). Har noen her erfaring med det? Jeg har sett mange gravide i klatreveggene, så vet ikke om jeg bare er overnervøs førstegangsmor?!
Må nok vente til kvalmen gir seg uansett, men hadde vært deilig å starte igjen!
Samme her. Jeg er helt slått ut. Så gleder meg til jeg ikke har så sinnsykt vondt i hodet og er kvalm og svimmel lenger. For da skal jeg prøve å komme meg i gang igjen. Så vi kan jo heie litt på hverandre.Blar litt bakover for å dra opp litt eldre tråder, og tenker denne er jo aktuell å holde liv i
Jeg er så kvalm, vondt i hodet og vondt i korsryggen, så har ikke akkurat fristet å trene. Men jeg håper at svømmehaller åpner igjen snart så jeg kan svømme, det likte jeg godt forrige gang! Anbefaler det til alle!
Ellers går jeg turer og rir litt turer (snill,liten hest). Fint å få frisk luft!
All respekt for de som orker å "trene-trene" i svangerskapet!
Så klart det er innafor!Altså, dag 1 uten helt sinnsyke hodesmerter. Ble det trening??
neeeeeei. Er det innafor å skylde på jul?