Trening

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Flere her som er glade i å trene? Kanskje vi kan inspirere og motivere hverandre litt her :) Selv er jeg veldig glad i å løpe, og løper stort sett 4-5 ganger i uken. Men har ikke «turt» å løpe denne uken, håper jeg får tilbake «lysten», og endrer innstilling hvor jeg tenker at litt rolig løping er ufarlig når jeg har grunnlaget fra før :)
 
Jeg er vanligvis 3-4 ganger i uka på treningssenteret, for det meste styrketrening og spinning, og så har vi hund som må luftes ett par ganger til dagen :D Men har ikke helt turt å begynne igjen etter IVF-forsøket, satser egentlig på å starte opp igjen smått med trening etter vellykket TU neste torsdag (8.oktober) :oops::oops:
 
Jeg har aldri vært spesielt glad i å trene, men har alltid gjort det litt likevel. Nå har jeg ikke trent på ett år, mer eller mindre, siden mini ble født. Og egentlig ikke de siste månedene før hun ble født heller. Haha.

Men! Jeg har 10-11 pt-timer jeg skal bruke 1 gang i uka fremover, og det er jo motivasjon til å holde koken og forbedre seg litt fremover. :) Målet mitt er å få opp styrken i overkroppen, opprettholde en viss kondisjon og føle meg best mulig, selv om jeg er gravid.
 
Eg spele egentlig håndball, men måtte jo gi meg forrige sesong pga graviditet, men begynte igjen i August nå, og siden corona e så teit og gjer at me kun kan ha tekniske øvelser uten kontakt kan de se ut for at eg faktisk kan trena håndball store deler av graviditeten :happy093
Eg e veldig lite disiplinert på egentrening, så veldig avhengig av lagsport for å få trimma meg litt^^
 
Eg spele egentlig håndball, men måtte jo gi meg forrige sesong pga graviditet, men begynte igjen i August nå, og siden corona e så teit og gjer at me kun kan ha tekniske øvelser uten kontakt kan de se ut for at eg faktisk kan trena håndball store deler av graviditeten :happy093
Eg e veldig lite disiplinert på egentrening, så veldig avhengig av lagsport for å få trimma meg litt^^

Jeg spilte håndball i mange år, senest på universitetslaget. Det er sååå gøy! Men her er det få lag å trene med fordi alle satser så høyt :p Og knærne/albuene mine liker ikke håndball lengre. Men åååh som jeg savner det.
 
Jeg spilte håndball i mange år, senest på universitetslaget. Det er sååå gøy! Men her er det få lag å trene med fordi alle satser så høyt :p Og knærne/albuene mine liker ikke håndball lengre. Men åååh som jeg savner det.

Ja de e kjempe kjekt! Eg e 31år å merke sjøl på diverse ledd at dei gjerne skulle hatt ein ny form for trening:laughing002 men få anna e lika gøy og effektivt! Men skal faktisk prøve å starte allidrett for kvinner i år, for å treffe meir bredt! Trur det er mange som skulle ønske at dei kunne berre trent lagsport uten å aktivt spilt (til tross for ei veldig avsides bygd med 600 innbyggere har me stilt damelag i håndball i 12år!).
Trening er iallefall viktig, og då e de viktig å finna noko som e GØY!:hug007
 
Eg spele egentlig håndball, men måtte jo gi meg forrige sesong pga graviditet, men begynte igjen i August nå, og siden corona e så teit og gjer at me kun kan ha tekniske øvelser uten kontakt kan de se ut for at eg faktisk kan trena håndball store deler av graviditeten :happy093
Eg e veldig lite disiplinert på egentrening, så veldig avhengig av lagsport for å få trimma meg litt^^
Jeg spilte håndball i mange år, senest på universitetslaget. Det er sååå gøy! Men her er det få lag å trene med fordi alle satser så høyt :p Og knærne/albuene mine liker ikke håndball lengre. Men åååh som jeg savner det.
Lagsport har aldri vært min greie, så det er så kult å høre at dere driver/har drevet med det. Skikkelig kult om du kan drive med det store deler av graviditeten ElskerJesus<3 :D:D
Jeg har heller ikke vært veldig GLAD i å trene, men har liksom bare gjort det for helsa sin del - periodevis av og på :wacky: Men har hatt gode rutiner etter senteret åpna igjen etter korona - frem til ca 1 god måned siden :wacky::wacky:
 
Eg spele egentlig håndball, men måtte jo gi meg forrige sesong pga graviditet, men begynte igjen i August nå, og siden corona e så teit og gjer at me kun kan ha tekniske øvelser uten kontakt kan de se ut for at eg faktisk kan trena håndball store deler av graviditeten :happy093
Eg e veldig lite disiplinert på egentrening, så veldig avhengig av lagsport for å få trimma meg litt^^
Gøy!! Jeg har også spilt håndball i mange år! På ganske toppnivå også faktisk. Håndball er såå gøy! Gleder meg til jul, for da er det EM:happy:
 
Jeg vil også føle meg best mulig under graviditeten :) Synes kropp og vekt kan være vanskelig, og sist graviditet gikk jeg opp veldig mye. Tok lang tid å gå det ned:mad: Så det sitter litt «langt inne» å tenke på at jeg skal gå opp igjen nå (forhåpentligvis ikke like mye) :D
 
Jeg veier 10 kg mer enn da jeg ble gravid forrige gang, er livredd for at bekken skal streike tidligere enn forrige graviditet, så her bør det trenes ja. Har trening, sex og bade forbud Av klinikken hvertfall frem til 4/10. Etter det er jeg med på trening
 
Jeg trener 3-4 ganger i uken, men jeg har ikke turt etter jeg ble gravid! Håper jeg snart føler for å ta det opp igjen
 
Jeg er kjempeglad i å trene, særlig styrke. Turte ikke trene annet enn yoga mens jeg holdt på med ivf, men nå er jeg jo gravid og litt "redd" for å starte igjen.:wideyed: Dessuten føler jeg meg litt "ør" og svimmel innimellom, så vi får se..:hilarious:
 
Jeg er ikke så flink eller glad i å trene. Men prøver å tenke på at jeg skal gå nok skritt hver dag. Så prøver på minimum 5000 dagen. Det er ca 1 time gåing. Har jo en veldig rolig hverdag der jeg bare sitter inne og skriver master.. så for meg er 1 time gåing litt tiltak:shifty::hilarious: Er og litt overvektig.. og vil helst ikke legge på meg mer enn nødvendig.. :oops:
 
Jeg er ikke så flink eller glad i å trene. Men prøver å tenke på at jeg skal gå nok skritt hver dag. Så prøver på minimum 5000 dagen. Det er ca 1 time gåing. Har jo en veldig rolig hverdag der jeg bare sitter inne og skriver master.. så for meg er 1 time gåing litt tiltak:shifty::hilarious: Er og litt overvektig.. og vil helst ikke legge på meg mer enn nødvendig.. :oops:
5000 skritt er jo veldig bra da, spesielt når du har en stillesittende jobb :) Selv jobber jeg som ped leder i barnehage, og det er aldri rolig. :laughing021 så det blir nok skritt, men skulle gjerne hatt den lille andre aktiviteten også:gen014
 
Jeg veier 10 kg mer enn da jeg ble gravid forrige gang, er livredd for at bekken skal streike tidligere enn forrige graviditet, så her bør det trenes ja. Har trening, sex og bade forbud Av klinikken hvertfall frem til 4/10. Etter det er jeg med på trening

hvorfor har du fått forbud?:Heartred
 
Back
Topp