Trening

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Hvordan går det med treningen deres om dagen? :)

Jeg måtte kutte løpingen på slutten av 1. Trimester pga kynnere og press mot blæra, men trener fortsatt styrke 3-5 ganger i uka og går turer i skogen med hunden.

Savner å løfte tungt og kjøre pullups og tunge markløft :rolleyes:

Her trener jeg når formen tillater det og utifra hvordan jeg jobber. Har en fysisk tung jobb, og jobber fremdeles fullt. Så de dagene jeg jobber skipper jeg trening og bruker det lille av energi som er igjen på storesøster:) her er det også kun styrketrening på trening.

Trening? Hva er det? :confused005

Haha, nei - det er så vidt jeg orker å ha på dynetrekk for tiden, så noe trening blir det ikke her.. Håper bekkenet holder seg stabilt, så blir det masse trilling i sommer :p

Trening? Hva er det? :confused005

Haha, nei - det er så vidt jeg orker å ha på dynetrekk for tiden, så noe trening blir det ikke her.. Håper bekkenet holder seg stabilt, så blir det masse trilling i sommer :p

Samme her. Handling, husarbeid osv er mer enn nok trening herfor tiden. Selv om jeg kjenner at det nydelige påskeværet her i sør gjør at jeg vil ut og opp på alle fjell :woot:

Ikke trent dette svangerskapet... stor forskjell fra sist hvor jeg var på trening ett par dager før jeg fødte.....

Blir veldig lite trening her og , energien er ikke akkurat på topp, men blir noen turer med hunden da, der er vell eneste trim jeg får No :hilarious:
Lite husarbeid og pga det meste tar samboer seg av

Lite trening fra 2.trimester pga lite eenergi, og jobbet fullt...men gått turer i forskjellige avstander av og til da...også gjør en del husarbeid...men nå er magen for stor for husarbeid som vask av gulv også!! Klarer ikke bøye meg fremover...:singing:

Null trening her, blir andpusten bare jeg bærer 1 åringen opp trappa fra første etasje xp

Trener en til to ganger i uka, forholdsvis harde økter. Men tenker nå å trappe ned til mye mildere øvelser som har mer fokus på å opprettholde basis av bevegelighet og kondis. Litt fordi jeg tror kroppen min heller vil ha roligere økter, men også fordi da er det mye lettere å komme seg ut døra når jeg vet det ikke skal bli blodsmak i munnen :wtf:
Fem uker til termin nå, så jeg syns det er helt i orden at jeg må trappe litt ned:happy: Har vært heldig som har kunnet holde på nesten som normalt så lenge, tenker jeg og er fornøyd med det:)

Men gleder meg til å være kvitt magen og de sykt splittede magemusklene og alt, og bare kunne trene helt som vanlig igjen ass!

Har faktisk gått litt lengre turer med hundene etter den posen med jern intravenøst. Før den var jeg helt elendig dårlig form.. :(

Blitt lite trening pga Hyperemesis og bekkenløsning /ryggsmerter. Håper på å få bevege meg mer når frøkena er kommen ut og formen blir bedre :)

Back
Topp