Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var veldig aktiv på trening før jeg ble gravid, men etter jeg ble det så er energinivået veldig lavt. Blir veldig glad de gangene jeg kommer meg på trening, da trenes det styrke. Er det en sånn stor "oppblåsbar" ball du sitter på? Kanskje jeg skulle kjøpt en slik
Skulle ønske jeg hadde mer energi til overs for mer trening, men all energien tappes på jobb.
Går på trening som er spesielt for gravide, da jeg ikke får lov til å gjøre så mye fysisk tungt pga forligende morkake og tidligere blødninger. Så går på det 1 gang i uken. Prøver ellers å gå litt turer daglig. Bruker ball å sitte på i løpet av dagen hjemme.
Jeg løper, trener styrke, step og aerobic. Varierer etter dagsformen.
Jo. Kjennes ut som jeg skal tisse hele tiden de første kilometerne. Selve treningen er deilig, men blæra mi er litt misfornøyd. Tipper at jeg må holde meg til rask gange om ikke så alt for lenge.Ohh! Du synes ikke det er ubehagelig at løpe?
Jo. Kjennes ut som jeg skal tisse hele tiden de første kilometerne. Selve treningen er deilig, men blæra mi er litt misfornøyd. Tipper at jeg må holde meg til rask gange om ikke så alt for lenge.