Trening

Danskeren

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Hvilken former for trening gjør dere under graviditeten? :)

Selv styrketrener og sykler på spinning timer nogle ganger, har også en stor ball, som jeg er blevet anbefalt av jordmor og sitte på for at styrke ryggen min :)

Jeg var veldig aktiv på trening før jeg ble gravid, men etter jeg ble det så er energinivået veldig lavt. Blir veldig glad de gangene jeg kommer meg på trening, da trenes det styrke. Er det en sånn stor "oppblåsbar" ball du sitter på? Kanskje jeg skulle kjøpt en slik:smiley-ashamed004

Skulle ønske jeg hadde mer energi til overs for mer trening, men all energien tappes på jobb.

Jeg var veldig aktiv på trening før jeg ble gravid, men etter jeg ble det så er energinivået veldig lavt. Blir veldig glad de gangene jeg kommer meg på trening, da trenes det styrke. Er det en sånn stor "oppblåsbar" ball du sitter på? Kanskje jeg skulle kjøpt en slik:smiley-ashamed004

Skulle ønske jeg hadde mer energi til overs for mer trening, men all energien tappes på jobb.

Ja, blir også veldig glad når jeg for trent! Gir en god følelse :)

Ja! Det blir kalt en pilates ball, https://www.xxl.no/pure2improve-pilatesball-med-ovelser-75-cm-gra/p/1156006_1_style

Er den her jeg har, fra XXL :) Jordmor anbefalte ca 30 min, 3 ganger i uken - man mærker det veldig i ryggen, men på en god måte :)

- Skjønner det! Jobber i barneahage selv, går skikkelig mye både fysisk og psyisk engeri der i løbet av en dag, jobber bare 8+% nå da, så det hjelper på energi i løbet av en uke - Og efter jeg kom i 2 trimester, synes jeg også jeg fik mere energi, var kjempe sliten i 1 trimester :)

Går på trening som er spesielt for gravide, da jeg ikke får lov til å gjøre så mye fysisk tungt pga forligende morkake og tidligere blødninger. Så går på det 1 gang i uken. Prøver ellers å gå litt turer daglig. Bruker ball å sitte på i løpet av dagen hjemme.

Går på trening som er spesielt for gravide, da jeg ikke får lov til å gjøre så mye fysisk tungt pga forligende morkake og tidligere blødninger. Så går på det 1 gang i uken. Prøver ellers å gå litt turer daglig. Bruker ball å sitte på i løpet av dagen hjemme.

Okay :)

Jo:p. Kjennes ut som jeg skal tisse hele tiden de første kilometerne. Selve treningen er deilig, men blæra mi er litt misfornøyd. Tipper at jeg må holde meg til rask gange om ikke så alt for lenge.

Okay, var også det jeg tenkte, har løpt efter bussen og sånn, men er lenge siden nå, var i starten - og det gik fint, men synes det er litt ubehageligt nå, så hvis jeg ikke rekker den, da får jeg vente på neste, haha :rolleyes:

Back
Topp