Trening...

010000100

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Er det mange som har greid å trene første trimester?

Forrige svangerskap jogget jeg og trente styrke til og med 2. Trimester og gikk til jobb og trente yoga siste men denne gangen har jeg vært så uvel at jeg ikke orker noe. Dårlig samvittighet :(
 
Nå trener ikke jeg så veldig mye til vanlig heller :') #detlateliv

Men jeg er veldig fornøyd med at formen har vært som den har vært at jeg har klart å gått til og fra jobb hver dag. er ca. 2 km til jobb fra hjemme og har jeg en veldig aktiv jobb også. vaske leiligheter, går på turer, handler, og styrer på både ute og inne for å gjøre det koselig for de som bor der. Så jeg ser på det som treningen for dagen. Å det har jeg klart fordi om kvalmen har stått på. Men har ikke klart å dratt på noe treningsenter eller lignene. Har vært ganske så lat når jeg har kommet hjem ja:laughing002:laughing002
 
Ja, ca 0,7 ganger i uka
Går en del turer da, også i motbakke.
Slet første trimester sist og...
 
Trente endel helt i starten, men de siste ukene har vært labre. Blir i dårlig form av å anstrenge meg.
 
Fra å trene 4-5 ganger i uka til null så føler jeg meg helt forferdelig!! Men i dag har jeg i det minste gått på tur og det var godt! Skal prøve meg på å gå til og fra jobb denne uken nå! Håper det går :)
 
Ikke sjangs ...:/ men skal prøve å gå litt mer tur fremover.
Energien har vært helt borte siden sist mens..

Har veldig lyst å begynne å sykle litt nå:) er jo så deilig i været!
 
Ikke sjangs ...:/ men skal prøve å gå litt mer tur fremover.
Energien har vært helt borte siden sist mens..

Har veldig lyst å begynne å sykle litt nå:) er jo så deilig i været!

Sykling er dødsdeilig. Jeg greier ikke ta buss til jobb for jeg blir så kvalm så da blir det sykkel :) tar det med ro men det teller vel som aktivitet :)
 
Har ikke fått til noe. Men kjenner i bekkenet at jeg må begynne med gravidyoga igjen. Må løsne opp der!
 
Tror jeg skal starte over sommeren. Har du noen anbefalinger?
Jeg var hos belly and baby sist. Var veldig fornøyd. Denne gangen så skal jeg prøve meg på videoer i første omgang.
 
Jeg var hos belly and baby sist. Var veldig fornøyd. Denne gangen så skal jeg prøve meg på videoer i første omgang.

Takk! :) skal sjekke litt rundt. Jeg føler ikke at jeg fikk så mye ut av yogaen sist (MamaYoga) foruten den egentiden som er enda mer verdifull denne gangen :)
 
Takk! :) skal sjekke litt rundt. Jeg føler ikke at jeg fikk så mye ut av yogaen sist (MamaYoga) foruten den egentiden som er enda mer verdifull denne gangen :)
Jeg må innrømme at jeg på første timen syns det var tull og alt for enkle øvelser. På slutten av kurset var de for tunge ;) Merket at jeg trengte det da. Stivnet med engang det var en uke uten time pga påskeferie ol.
 
Back
Topp