Trening

Gåte82

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Hei! Trener dere? I så fall hva? Og hva er det beste ved din treningsform?

Jeg sluttet å jogge i høst, og merker at formen er dårligere. Dette må jeg gjøre noe med. Tenkte jeg skulle begynne med yoga, men jeg er ikke så fan av grupper, samtidig koster det mye penger. Har sett noen videoer på YouTube som jeg tenkte jeg skulle prøve.

Noen som kan anbefale gode yogavideoer/apper for en stiv nybegynner som ønsker å bli sterkere, mykere og bedre på tilstedeværelse og pust? Ja, som forhåpentligvis kan gjøre meg litt mer rustet for svangerskapet og fødselen.

Jeg er veldig glad i Yoga Studio appen. Den har program for alt fra nybegynnere til proffe. :)

Yoga er jo en fin måte å trene smidighet og styrke i tillegg til pusten. :)

Jeg er veldig glad i Yoga Studio appen. Den har program for alt fra nybegynnere til proffe. :)

Yoga er jo en fin måte å trene smidighet og styrke i tillegg til pusten. :)
Takk! Da skal jeg sjekke ut den. Fikk høre av jordmor at hun opplevde at fødende som hadde drevet med yoga, hadde en helt annerledes måte å takle riene. I positiv forstand.

Takk! Da skal jeg sjekke ut den. Fikk høre av jordmor at hun opplevde at fødende som hadde drevet med yoga, hadde en helt annerledes måte å takle riene. I positiv forstand.
Hm, interessant. Kanskje jeg må sjekke den appen jeg også.

Back
Topp