Trening

Spinam

Glad i forumet
Julegavene 2019
Trener dere fortsatt damer? Jeg har måttet legge joggeskoene på hylla for nå og det har gjort litt vondt i sjela. Trener fortsatt en del styrke og sykler litt på sånn teit ergometersykkel.. Men den sykkelen er såååå kjedeeeeelig. Trenger ny inspirasjon:wtf:

Jogging kuttet jeg ut tidlig, men trener fortsatt spinning og step (og svømmer litt). Prøver også å holde tradisjonen med søndagstur.
Kan nok ikke skryte av at intensitet og mengde trening er den samme som for et halvårs tid siden, men prøver hvertfall å få til to-tre skikkelige økter i uka i tillegg til litt turgåing.
Trener på et senter med enormt bra utvalg av gruppetimer, så kjenner at det blir litt ensformig nå. Tenker jeg bare får holde ut det disse siste ukene og så heller komme sterkere tilbake på nyåret.

Treningen min består i å levere i bhg som er 300m unna [emoji14]

Sniker fra januar. Måtte gi meg med jogging og hopping da jeg var halvveis pga kynnere. Men har klart å holde tritt med boksingen, TRX og boot camp timene jeg går på. Har måttet modifisere litt, men merker at jeg har mistet mye mindre muskelmasse i denne graviditeten enn med de to andre [emoji846] Så håper opptrening etterpå blir enklere [emoji5]

Har vert støttemedlem på treningssenteret siden april! :shy: har rett og slett ikke overskudd. :(Har en veldig aktiv jobb, så det får være trening nok frem til småen kommer ut :p

Trening? Ukjent ord og det har det vært siden mars :hilarious: Dessverre. Jeg sliter med å fungere til vanlige ting og trening er helt uaktuelt. Jeg er imponert over dere som har holdt det gående helt til nå!

Jeg hadde store planer om å trene mye, men de siste månedene har jeg hatt så mye vondt, så det blir bare så gåturer :sorry:
Skuffet

Trening? Ukjent ord og det har det vært siden mars :hilarious: Dessverre. Jeg sliter med å fungere til vanlige ting og trening er helt uaktuelt. Jeg er imponert over dere som har holdt det gående helt til nå!

Samme her:banghead:
Gleder meg til å bli ferdig og få startet opp igjen.

Trener dere fortsatt damer? Jeg har måttet legge joggeskoene på hylla for nå og det har gjort litt vondt i sjela. Trener fortsatt en del styrke og sykler litt på sånn teit ergometersykkel.. Men den sykkelen er såååå kjedeeeeelig. Trenger ny inspirasjon:wtf:

Sniker fra mars. Jeg sliter sånn med tissetrengthet når jeg løper at det begynner å se mørkt ut for videre løping allerede i uke 20... Ikke kjekt når man har så-tissetrengt-at-det-gjør-vondt-følelse allerede tyve meter borti gaten, man har vært på do rett før, man er nødt til å løpe innom kjøpesenter for å tisse på veien men det er nesten ikke noe som kommer ut, og så er man tissetrengt igjen rett utenfor døren til senteret nok en gang...

Jeg har også gått over mye til spinningsykkel. Tips: nettflix... Jeg kjører enten spinningklasse på youtube, eller jeg ser rett og slett på serier mens jeg sykler på stedet hvil. Å sitte der og sykle og glo i veggen hadde jeg klikket av etter ti minutter. Men med litt upbeat serier går det veldig bra. Må være serier som er litt lystige og litt action for mitt vedkommende, the crown ble for treigt til at jeg fikk rette energien for trening.

Sniker fra mars. Jeg sliter sånn med tissetrengthet når jeg løper at det begynner å se mørkt ut for videre løping allerede i uke 20... Ikke kjekt når man har så-tissetrengt-at-det-gjør-vondt-følelse allerede tyve meter borti gaten, man har vært på do rett før, man er nødt til å løpe innom kjøpesenter for å tisse på veien men det er nesten ikke noe som kommer ut, og så er man tissetrengt igjen rett utenfor døren til senteret nok en gang...

Jeg har også gått over mye til spinningsykkel. Tips: nettflix... Jeg kjører enten spinningklasse på youtube, eller jeg ser rett og slett på serier mens jeg sykler på stedet hvil. Å sitte der og sykle og glo i veggen hadde jeg klikket av etter ti minutter. Men med litt upbeat serier går det veldig bra. Må være serier som er litt lystige og litt action for mitt vedkommende, the crown ble for treigt til at jeg fikk rette energien for trening.

Jaaa, den tissingen er jo helt grusom! Jeg har jogget en del i skog akkurat pga det der, for 200 m inn så må man så sinnsykt tisse, for så bare å tisse noen dråper... Nå måtte jeg gi meg pga bekkenet, får veldig smerter i lysken og symfysen. Det er ikke noe kjekt å måtte legge bort noe man er så glad i. :( Men håper jo på å komme sterkere tilbake

Trener fortsatt. Men har måtte lagt om litt siden magemusklene ikke er på min side lenger[emoji23]

Trening? Har ikke trent siden før graviditeten [emoji15]
Er fornøyd om jeg orker gå til postkassa og tilbake hver dag jeg [emoji28]

Blir ikke så mye trening lenger, nei. Er så utslitt etter jobb så det blir bare å sove. Treningen nå er å gå frem og tilbake fra togstasjonen og til jobben, og prøver å gå opp de fem etasjene med trapper på jobb hver morgen. Pulsen går jo opp så mye og så raskt.
Prøvde spinning for to uker siden, men merket at rask takt gjorde vondt i magen, så det sluttet jeg med. Etter treningsøkten var jeg helt utslitt og sov resten av dagen. Følte ikke det bygde meg opp, men heller tappet meg.

Back
Topp