Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har rett og slett ikke overskudd. Trening? Ukjent ord og det har det vært siden marsDessverre. Jeg sliter med å fungere til vanlige ting og trening er helt uaktuelt. Jeg er imponert over dere som har holdt det gående helt til nå!

Trener dere fortsatt damer? Jeg har måttet legge joggeskoene på hylla for nå og det har gjort litt vondt i sjela. Trener fortsatt en del styrke og sykler litt på sånn teit ergometersykkel.. Men den sykkelen er såååå kjedeeeeelig. Trenger ny inspirasjon![]()
Sniker fra mars. Jeg sliter sånn med tissetrengthet når jeg løper at det begynner å se mørkt ut for videre løping allerede i uke 20... Ikke kjekt når man har så-tissetrengt-at-det-gjør-vondt-følelse allerede tyve meter borti gaten, man har vært på do rett før, man er nødt til å løpe innom kjøpesenter for å tisse på veien men det er nesten ikke noe som kommer ut, og så er man tissetrengt igjen rett utenfor døren til senteret nok en gang...
Jeg har også gått over mye til spinningsykkel. Tips: nettflix... Jeg kjører enten spinningklasse på youtube, eller jeg ser rett og slett på serier mens jeg sykler på stedet hvil. Å sitte der og sykle og glo i veggen hadde jeg klikket av etter ti minutter. Men med litt upbeat serier går det veldig bra. Må være serier som er litt lystige og litt action for mitt vedkommende, the crown ble for treigt til at jeg fikk rette energien for trening.
Trener fortsatt. Men har måtte lagt om litt siden magemusklene ikke er på min side lenger[emoji23]
Hva trener du da? Trenger inspirasjon![]()