Trening

IVA

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Baby er 7 uker, og i dag gikk jeg på nærmeste SatsElixia og meldte meg inn. Jeg kjøpte daytime-medlemskap, fant ut at det er billigst og mest praktisk. Da må jeg trene innen kl 15:30 på hverdager. De har barnepass så jeg kan ta med snuppa, og de har "Strong mama"-gruppetimer der man tar med babyen inn på trening. Jeg får også 2 timer med personlig trener. Gleder meg til å sette igang med litt aktivitet igjen! :)

Har flere kommet igang med trening etter fødsel?
 
Ja, jeg har begynt å gå på spinning og Bodypump igjen :) løping får jeg vente litt med. Godt å svette og stramme opp litt igjen :p
 
Skal på spinning på onsdag - gleder meg!!!:D Ellers bare trilleturer - bekkenet skrangler:( Men har lastet ned en mammamage-app med litt magetreningsøvelser som jeg tar på matta mens lillegutt ligger ved siden av og pludrer:)
 
Baby er 7 uker, og i dag gikk jeg på nærmeste SatsElixia og meldte meg inn. Jeg kjøpte daytime-medlemskap, fant ut at det er billigst og mest praktisk. Da må jeg trene innen kl 15:30 på hverdager. De har barnepass så jeg kan ta med snuppa, og de har "Strong mama"-gruppetimer der man tar med babyen inn på trening. Jeg får også 2 timer med personlig trener. Gleder meg til å sette igang med litt aktivitet igjen! :)

Har flere kommet igang med trening etter fødsel?

Ja, endelig i gang med styrketrening i tillegg til trilleturer :)
 
Har aldri trent noe særlig, er mer gå tur person:p men jeg skulle virkelig tatt meg sammen og fått stramma opp og gått ned litt nå! Har fått den ultimate mamma kroppen og mange kg ekstra. Men mitt i alt annet føler jeg ikke tiden strekker til!
 
Jeg startet opp 3 uker etter fødselen med lett styrketrening. Nå er hun 7 uker så nå har jeg startet for fullt med knall hard styrke. Ellers er vi ute og triller 2-3 ganger om dagen om vi har mulighet :)
 
Er noen år siden jeg har trent noe aktivt, har vært mye støttemedlem for å si det sånn. Har masse treningsapparater i kjelleren så skal prøve å sette i gang litt på egenhånd. Ellers blir det trilling og etter hvert jogging når jeg kjenner at jeg klarer det.
 
Var på Strong mama-time i dag. Veldig stas med mange babyer med på timen! ;) Fikk faktisk trent en del styrke og, brukte baby som vekt :)
 
fantastisk!! jeg blir å trene hjemme.. gå mye trilleturer, og prøve å få til noe styrkeprogram hjemme. også har jeg sånn step-kasse. må bare finne noen videoer på nett jeg kan følge ^^,
 
Hvor mye betaler man i måneden får slik "pakke" ? :)

De har ulike medlemskap, jeg har "daytime" som koster 470 i mnd. Da må jeg trene før kl. 15:30 på hverdager, og kun på det ene senteret. :) Gratis barnepass er inkludert i alle medlemskapene.
 
Back
Topp