Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg driver med turn, men har tatt pause dette halvåret, og gleder meg til og starte på nyåret, gikk også på jazzersize før jeg ble for gravid. Når tenker dere å starte opp med trening igjen? Og hva slags trening driver dere med?
Jeg har nettopp startet igjen med styrketrening på treningssenter (6 uker etter fødsel i dag). Blir mest maskintrening og trening som ikke lager mye buktrykk og press i bekkenbunnen i begynnelsen så legger jeg til litt av de gode gamle øvelsene som er litt mer krevende litt etter litt! Merker godt at form og muskler er ferskvare for å si det sånn for her er det ikke mye igjen av noen av delene
Tre uker siden fødsel, foreløpig kun trilleturer og bekkenbunnstrening. Tenker å intensivere trilleturene litt nå snart (har en temmelig kupert skogsbilvei rett utenfor døra, velegnet til å få opp pulsen).
Venter med øvrig trening til etter 6-uker kontroll tror jeg, i alle fall løping.
Kun trilleturer så langt, har ei fast rute med en ganske bratt bakke - den prøver jeg med lett jogg i.
Ellers blir det tur i skog og mark neste helg! Gleder meg til det snart 4uker siden fødsel..
Her blir det trilleturer om dagene (4,5 uker siden fødsel) har fitbit, så prøver å gå hvertfall 10 000 skritt om dagen
Men gleder meg veldig til å komme igang igjen på Barrys Bootcamp