Trening

baresol

Blir kjent med forumet
Hvor mye får dere trent? Jeg trente masse før, men nå er jeg litt engstelig for å skulle jogge for eksempel. Det er sikkert bare tullete av meg. Er også mye mer sliten og trøtt enn før. Er nå mellom 10 og 11 uker på vei.

Har vært syk den siste mnd sp har bare gått turer, men trener vanligvis i snitt 3 ganger i uka.

Trente 5 ganger i uka før, men har vært så dårlig så har bare vært på treningssenteret ett par ganger. Nå prøver jeg å få til rundt 3-4 turer i uka, formen er litt bedre nå plutselig. Er 9+0 i morgen :)

Trener til vanlig 3-4 ganger i uka, men har vært så dårlig at jeg ikke har trent på 6 uker. Håper å komme i gang igjen snart :)

Ingenting så langt i svangerskapet. Er helt ødelagt (influensasliten liksom) og har ingen energi. Blir anpusten av 300meter, så gleder meg til energien kommer tilbake og jeg kan få beveget meg normalt.

Trente 3 ganger i uken frem til uke 7. Styrketrening/crossfit. Gikk veldig greit. Har etter uke 8 hatt kraftig hodepine og kvalme. Håper det går over fort så jeg kan komme meg tilbake på trening. Er bra både for svangerskap og fødsel å holde seg i form, men først og fremst er det viktig å lytte til kroppen.

Trente 3 ganger i uka + turer med hunden hver dag før. Nå har jeg ikke kommet meg på treninggsneteret på ca 1 mnd, har vært så utrolig sliten. Hunden får fortsatt turene sine, men ikke fjellturer slik som vi bruker... :( Håper på mer energi snart!

Trente 2-3 ganger i uka tidligere, men nå har jeg vært for dårlig til det. Har et lite håp om at energien snart skal komme tilbake slik at jeg kan ut å trene igjen. Blir ikke akkurat mindre sliten av å gjøre ingenting hver dag :(

Har ikke trent på 4 uker på grunn av kvalme og lite energi. Trente 2-3 ganger i uken tidligere, så håper formen snart er tilbake så jeg kan fortsette med det. :)

Jeg er også ganske sliten og slapp, men fortsetter å trene. Har nå trent 2-3 ganger i uken pluss et par turer, men tar det mye roligere enn tidligere på grunn av formen og energinivået. Tenker at jeg har godt av å komme meg ut på tur og trening :)

Her har det blitt minimalt med trening siden jeg ble gravid... Har ikke orket stort mer enn den 20 min gåturen jeg har til og fra jobb:(
Men håper å komme meg litt i gang igjen når kvalmen gir seg. Satser på å få til 1-2 økter i uka i tillegg til å være flink til å gå tur.

Har ikke orka noen ting på 3 uker. Slapp, sliten og uvel hele tiden. Nok å komme seg på jobb! Jogga 5km x3 i uka før det. Håper å få tilbake litt energi snart. 9 uker nå..

Har trent 5 ganger i uken før, mye tung styrketrening. Men nå har jeg endret program og er på spinning to ganger pr.uke og trener lett styrke 1-2 ganger i uken, har da mest fokus på bekken og ryggtrening :-) Har og vært mye kvalm og sliten, men treningen har hjulpet meg til å komme litt ovenpå igjen :-) Håper jeg kan fortsette lenge, ble rammet av bekkenløsning sist svangerskap å lå på sofa i de 15 siste ukene og hoppet på krykker :-(

Prøver å gå de dagene jeg ikke spyr på kvelden, om deg føler meg ok. Blir et par turer i uka.. Ellers jogger jeg annenhver dag før graviditeten og trente styrke... Det orker jeg ikke med den spyinga som er nå..

Har split fotball ca 1 gang i uka, men nå har legen sagt at æ ikke bør holde på med det, pga fare for slag /spark el. i magen.. Så i dag blir siste trening med fotball på meg på lenge ellers så klatrer jeg ca 1 gang i uka og går på skitur/topptur 1-2 ganger. Har ikke klart alle disse tingene samtidig på en stund, så det var vært ca 2 aktiveter, inntil for ca 3 uker siden.. Så begynt formen å bli bedre :)

Back
Topp