Trening

Beth

Forelsket i forumet
Hvordan står det til med trening hos dere?

Jeg skal gå en tur minst 30 minutter hver dag + sykle minimum 15min x 3 minst tre ganger i uka. Dette er som første delmål, men håper at jeg skal klare å gjøre mer.

(Går til/fra jobb + 10min i pause, så det blir fort 30 minutter i tillegg til vanlig tur)

Må starte et sted ;)
 
30 min hver dag her. Når våren kommer blir det sykling (pga skade har jeg el-sykkel men det er fortsatt trening :) )
 
Skal kle på meg og gå en halvtimes tur i snøværet her nå! Håper på litt styrketrening fremover, også tenker jeg å begynne på yoga-timen som går en gang i uken på senteret her. Hørt at det er bra trening :)
 
Akkurat fått på meg klær og skal ut å møte ei venninne nå. Snø og -5.

Godt å bevege seg litt, og fint å være litt sosial samtidig xsmile9
 
Har planer om å ta opp igjen trening nå. Spinning i morgen tidlig. Sist la jeg på meg 30 kg og det var ett mareritt fra ende til annen . Så fra i morgen er det skjerpings på alle plan
 
Skal gå mye på yoga :)
 
Jeg har vært i alpintanlegget å aket med datteren min flere ganger i jula, god trim å gå opp alle bakkene! Nå som ferien er ferdig skal jeg begynne å sykle 30 min hver dag + trene yoga daglig. Ikke så mye for vekten sin del, la på meg lite sist og så langt har jeg gått ned to og (i jula) pga dårlig matlyst. Men jeg sliter mye med bekkenet, kjenner det godt allerede
 
slettet
 
Last edited by a moderator:
Jeg veier 10 kg mer nå enn da jeg var på ultralyd med førstemann... Er utrent og småfeit. :yuck: Så jeg tør ikke begynne med "hard" trening nå som jeg endelig er gravid, men jeg skal høre med legen min om hva han anbefaler for å trimme kroppen på en skånsom måte fremover.
Gå i motbakke på tredemølle,elipsemaskin og sykkel er skånsom trening :)
 
Jeg og Store Vind har funnet et treningssenter der vi får rabatt for å være samboere ;) Så vi vurderer å melde oss inn der. Nyttårsforsettet vårt er at hans mage skal bli mindre, og min skal bli større :D
 
Jeg har nettopp meldt meg inn i nytt treningssenter i nabolaget, så jeg må nok trene ;-)
 
Jeg trener crossfit jeg - hård trening, men må se an hva kroppen kan holde til. Blir nok å gå litt ned på vektene. Ellers er det løping og gåturer :)
 
Jeg trener endel spinning, yoga og styrketrening. Har veldig lyst til å opprettholde treningen på 2-3 økter i uken, men har vært mye trøtt og dårlig/kvalm den siste tiden :grumpy:
 
Skal gå turer 2 ganger i uken. Starter denne uken! :D Regner med at resten av treningen blir lagt opp av fysio når bekkenløsninga kommer :p Hadde invalidiserende bekkenløsning og ble til slutt lagt inn på sykehuset i uke 33. Vil ikke gjøre for mye.
 
Jeg og Store Vind har funnet et treningssenter der vi får rabatt for å være samboere ;) Så vi vurderer å melde oss inn der. Nyttårsforsettet vårt er at hans mage skal bli mindre, og min skal bli større :D
Det med mager er litt morsomt. Gled dere til din blir større enn hans. Her ble det en artig seanse i badespeilet når vi sammenlignet ;-)
 
Håper på å trene 3 ganger i uken. Ikke så lengesiden jeg begynnte å trene igjen, så er litt usikker på hva jeg kan trene? Noen forslag? Jeg trener vanligvis spinning,styrke, zumba og tabita. Og tenkte å begynne på pilates.
Lurer på om tabita blir litt for tungt.
Er redd for å miste den lille spiren i magen:Heartred
 
Gått ned fra 5 økter i uka til 3. Trener 2 økter bodypump og 1 økt kondisjon. Prøver å ikke gå over ca 80% av maxpuls. Vant til å ligge oppi max. I tillegg til dette går jeg tur. Håper jeg kan fortsette med det leenge :)
 
Glad jeg har hund for da må jeg på tur hver dag :) Så har jeg begynt å svømme i tillegg.
 
Back
Topp