Trening

Sååå enig;) Er nok bare å prøve seg frem, og håpe at formen fortsetter så bra som den er nå...tenk å ha d så fint i den vanlige kvalmeperioden (bank i bordet).
Heldige deg:) Er litt lengre her gitt, men tenker å hvertfall klare en liten (30 min) tur ut hver dag.
Haha, du er søt da;) Har vært mye flinkere tidligere, har hatt en liten "down" periode siden før sommeren, og nå er ikke akkurat tiden for å komme seg tilbake...vedlikehold er bra de neste 8 mnd tenker jeg:)

Ja, blir bra detta her se. :-) 30 min tur hver dag er jo suuuuperbra..Du slår de som ligger på sofan, 100%! :D

Kjekk tråd! Jeg er glad i å trene og suger gjerne til meg tips.
Styrke kan du trene hva du vil så lenge som det føles bra. Planke kan du ta til magen deler seg

Sååå kjekt med en slik tråd :)
Eg e kanskje ikke like flink til å trene som dere andre her inne, men prøver å få trent 1-2 ganger i uken, ene økten trener eg litt på jobben(mølle,romaskin,sykkel,vekter..osv) og andre økten er en tur på Barrys Bootcamp :) håper å få trent gjennom mesteparten av svangerskapet, forrige svangerskap hadde eg store bekkenplager, så må ta det litt rolig og lytte litt mer til kroppen min denne gang ja :)

Kjekk tråd! Jeg er glad i å trene og suger gjerne til meg tips.
Styrke kan du trene hva du vil så lenge som det føles bra. Planke kan du ta til magen deler seg
Kan jeg spørre når veit man at magen har delt seg?

Var på elipsemaskinen i dag, juhu :p Skal prøve gjøre det 1-2 ganger i uka fremover i relativt rolig tempo.

Back
Topp