Trening

Linselusen

Linselusen
i går kom jeg meg på en PT time etter å ha utsatt det litt for lenge pgr av kvalme :p
Fikk ett kjempe fint opplegg av han som passet, meg og babyen i magen, og hva jeg måtte unngå... Hva jeg måtte passe på, og hvor jeg måtte stoppe om jeg kjente ubehag..
Med mye fokus på trening av bekken, rygg,bein og holdning..

Syntes det var veldig greit å gjøre dette...
Skal ha ny time når jeg går inn i tredjedel av svangerskapet og magen er på plass.. Trenger nok litt ny veiledning da :p

Tok en time for veiledning til å trene riktig i svangerskapet... Beste investeringen jeg har gjort for meg selv.

Flere som har gjort dette?

Så flink du er som har kommet igang med dette! Kunne du tenke deg å dele hva han nevnte at du måtte unngå?

Jeg har trent jevnlig siden starten, og har foreløpig ikke endret så mye på treningsvanene. Jeg er nøyere med å jobbe med stabilisering i mage/rygg, tøye rolig rundt hoftepartiet, o.l. Jeg kan en del om trening fra før, og de kildene jeg har støttet meg til på nettet tilsier at det jeg driver med er greit... Men jeg kommer nok til å undersøke nærmere så snart det oppstår noen vondter eller andre utfordringer ifm. treningen.

Back
Topp