trening

ønskebarn

Flørter med forumet
jeg har netopp meldt meg inn på treningssenter å skulle bgynne å trene da jeg er litt for rund i kantene :P jeg er ikke godt trent fra før, jeg har gått hjemme i snart 3 år pga problem med ledd de ikke finner utav, så er liksom spørsmålet mitt, hvordan bør jeg trene nå når jeg er gravid? jeg vet jeg ikke bør trene hart som egentlig var planen, men, kan å bør jeg trene i det hele å hvordan? :) vil jo ikke gjøre noe som kan ødelegge, siden jeg har 3 aborter bak meg :)

jeg har netopp meldt meg inn på treningssenter å skulle bgynne å trene da jeg er litt for rund i kantene :p jeg er ikke godt trent fra før, jeg har gått hjemme i snart 3 år pga problem med ledd de ikke finner utav, så er liksom spørsmålet mitt, hvordan bør jeg trene nå når jeg er gravid? jeg vet jeg ikke bør trene hart som egentlig var planen, men, kan å bør jeg trene i det hele å hvordan? :) vil jo ikke gjøre noe som kan ødelegge, siden jeg har 3 aborter bak meg :)

Kanskje greit å ta det litt roligere om du ikke har trent så mye tidligere. Men i utgangspunktet kan man vel egentlig trene normalt frem til fødsel. Bortsett fra hanball, fotball ol etter uke 12. Jeg trener fortsatt handball, men gir meg om 4 uker;)

da kan jeg jo bare prøve meg litt fram, kanskje høre med en pt, de bør jo ha litt peiling på akuratt det :) men må liksom bare forsikre meg at det ikke øker abortfaren om jeg som veldig utrent, plutselig begynner å trene :)

Jeg tror du gjør lurt i å høre med ymse fagpersoner. Men tror det ikke er skadelig om du går/bruker elipsemaskin. Når det gjelder styrke har jeg lest at egen kroppsvekt er god nok motstand under svangerskap. Håper du finner noe som passer for deg :)

Back
Topp