Trening

Minsten2025

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Novemberlykke 2015
Er det noen av dere som trener relativt regelmessig? Og får dere trent noe nå for tiden? Jeg kjenner at energien ikke er som den var før, for å si det sånn ;) Men nå tenkte jeg å prøve meg på en økt i dag..

Energinivået er =0!
Har fått beskjed både fra fastlege og fra IVF lege om å ta det med ro nå i begynnelsen. Så jeg nøyer meg med å gå tur hver dag frem til 12uker tenker jeg.

Jeg får det ikke til. . Jeg bare soooooover :)

Pleide å svømme halvannen time, to ganger i uka. Nå er det så vist jeg orker en, av og til. Helt sløv

Godt å se det er fler som ikke helt er der enda. Trener til vanlig tabata, cross fit, pulsstep og løping/styrkrøe, men nå er jeg kroppsklein med kvalme, svimmel og murringer hele tia. Har ikke sjans til å trene rnda. Går tur med hunden da :D

Og jeg som har svart at jeg ikke er kvalm.. Kvalmen kom vettu :D

Hehe! Jeg har foreløpig ingen andre plager enn litt mangel på energi, så jeg får bare nyte det så lenge det varer ;) Forrige gang kom kvalmen som et slag i ansiktet i uke 7, så jeg er forberedt på det verste ;) Det skal sies at det var tungt å trene i dag, så det ble relativt rolig. :)

Legen har bedt meg la være å trene, men tur er ok, så det tenker jeg å bli flinkere til. Gikk tur igår, og det var herlig for kropp og sinn!

er veldig sliten om dagen, men sambo tar meg med ut på lufteturer! veldig deilig :)

Brukte å trene to -tre ganger per uke. Nå klarer jeg nesten ingenting. Er mye dårlig og trøtt.

Trenger tabata en gang i uka, og startet på jazzdans forrige uke, før jeg tok testen :D Men går bare fint det. Får mer energi faktisk.... Jeg er i utgangspunktet ikke noe trenings-type ;)

Back
Topp